جلسه توجیهی مربیان سازمان دانش آموزی در ابهر برگزار شد

با حضور رئیس سازمان دانش اموزی استان زنجان، جلسه توجیهی مربیان تشکیلات دانش آموزی پیشتازان و فرزانگان در ابهر برگزار شد.

کد مطلب: ۵۴۹۱۱۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش ابهر جلسه توجیهی مربیان تشکیلات دانش آموزی پیشتازان و فرزانگان با حضور فیروز مهدی رئیس سازمان دانش اموزی استان زنجان، و مسئولین آموزش و پرورش ابهر در محل سالن اجتماعات این مدیریت برگزار شد.

در این جلسه رئیس سازمان دانش آموزی استان زنجان با تاکید بر کار آمدی تشکلها در امور پرورشی و آموزشی، خواستارتوجه جدی مربیان به امر آموزش پیشتازان و فرزانگان شد .

فیروز مهدی به بیان اهداف و فعالیت های سازمان دانش آموزی پرداخت و خواستار مشارکت بیشتر مربیان و دانش آموزان در فعالیت های این سازمان شد.

وی با اشاره به این موضوع که تربیت اجتماعی دانش آموزان اصلی ترین هدف سازمان دانش آموزی است، اظهار داشت:مربیان درمدارس وظیفه خطیر تربیت دانش آموزان را به عهده دارند و باید به طرق مختلف و روش های دانش آموز پسند در تربیت سرمایه های آینده کشور همت گمارند.

در ادامه مسگرجماعت معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ابهر از شیوه مطلوب آموزش پیشتازان و فرزانگان در مدارس ابهر ابراز خرسندی نمود و از مربیان تشکیلات خواست تا در کلیه برنامه های ملی و مناسبت های مذهبی در مدارس حضور فعال و چشم گیری داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار