اشکان دژآگه:

از اعتماد کی‌روش خوشحالم/ آماده ام به العربی برگردم

ملی پوش ایرانی پیشین العربی ضمن اعلام آمادگی برای بازگشت به این تیم از نتایج ضعیف آنها در لیگ ستارگان ابراز تاسف کرد.

کد مطلب: ۵۴۸۵۲۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا؛ اشکان دژاگه درباره نتایج تیم العربی به روزنامه الشرق قطر گفت: شرایط فعلی العربی برای من ناراحت کننده است و با توجه به بازیکنان توانمندی که دارد باید به نتایج مطلوب تری دست یابد. آنها توانایی تغییر شرایط فعلی را دارند، اما فوتبال همین است و تیم العربی می تواند به روزهای ایده آل خود بازگردد. هر چند العربی در پنج بازی سه شکست را پذیرا شد، اما تاکید من روی توانمندی های بازیکنانی است که می توانند پیروز شوند.

دژاگه در رابطه با اخراج جراردو پیلوسو، سرمربی اروگوئه ای تیم العربی و میزان تاثیرگذاری او در نتایج ضعیف این تیم گفت: نمی شود فقط سرمربی را مورد نقد قرار دهیم. من یک بازیکن هستم و در بسیاری از دوران آماده سازی العربی به دلیل همراهی تیم ملی ایران در دیدارهای مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2018 روسیه حضور نداشتم. به همین خاطر نمی توانم ارزیابی دقیقی در خصوص پیلوسو ارائه دهم. البته این مربی اروگوئه ای بسیار با شخصیت بود و روابط محترمانه ای با تمامی بازیکنان داشت.

بازیکن پیشین العربی در ادامه با اشاره به مسئولیت پذیری سران این باشگاه جهت اخراج جراردو پیلوسو اظهار داشت: در دوران حضورم در العربی در هر شش ماه تغییر مربی داشتیم که می تواند آرامش بازیکنان را برای پیاده کردن برنامه های فنی مربیان و انسجام تیمی بر هم بریزد.

دژاگه افزود: حضور در تمرینات و بازی های تیم ملی ایران و دادن بازوبند کاپیتانی از سویی کارلوس کی‌روش باعث شده تا بتوانم آمادگی فنی خود را حفظ کنم و از این بابت خوشحالم. در آخرین بازی برابر کره جنوبی هم بسیار خوب کار کردیم و تیم ملی ایران دلیل اصلی قرار داشتن من در شرایط مطلوب فنی است. در طول حضورم در تیم العربی با تمام توانم در تمرینات و بازی ها حاضر شدم، اما با این حال به تصمیم مدیران این باشگاه در خصوص قطع همکاری احترام می گذارم.

ملی پوش ایرانی در خاتمه گفت: طبیعی است که می خواهم بازی کنم و تیمم را انتخاب خواهم کرد. البته این آمادگی را دارم تا دوباره به تیم العربی بازگردم یا به تیم دیگری بپیوندم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار