مجید جلالی:

در جام حذفی قدم به قدم پیش می‌رویم

سرمربی تیم فوتبال پیکان اعلام کرد که تیمش در این رقابت‌های جام حذفی قدم به قدم پیش می‌رود.

کد مطلب: ۵۴۸۱۸۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا، مجید جلالی که در نشست خبری پیش از دیدار پیکان و آلومینیوم اراک در مرحله یک شانزدهم نهایی شرکت کرده بود، اظهار داشت: ما دوست داریم در جام حذفی قدم به قدم پیش برویم. از آلومینیوم اراک شناخت خوبی پیدا کرده‌ایم و این شناخت به تیم منتقل شده است. نگاه‌مان به بازی فردا نگاهی امیدوارانه است و شاید با یک‌سری تغییرات مواجه شویم که این تغییرات می‌تواند موفقیت ما در بازی فردا و همچنین بازی‌‌های آینده‌مان در لیگ را تضمین کند. به این دلیل که نفرات حاضر در بازی فردا می‌تواند فضای خوبی را تجربه کرده و شرایط خودشان را اثبات کنند. خدا را شکر برای این بازی مصدومی نداریم و پیمان رجبی که از ابتدای فصل مصدوم بوده، تنها مصدوم ما است.

وی در باره اینکه گفته است پیکان هنوز به ثبات نرسیده و این تیم چه زمانی به ثبات خواهد رسید، تصریح کرد: زمانی موفق خواهیم بود که در هفته بیستم لیگ برتر به 40 امتیاز برسیم و آن موقع به ثبات رسیده‌ایم. در ادامه می‌توانیم به اهداف بعدی‌مان یا برنامه‌های آینده رسیدگی کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در واکنش به این سوال که پیکان در چند سال اخیر بین لیگ برتر و لیگ دسته اول آسانسوری عمل کرده، اما این فصل نتایج خوبی گرفته است، گفت: مسلما وقتی باشگاهی یک دوره موفقیت را پشت سر می‌گذارد، مجموعه‌ای از عوامل در این موفقیت دخیل هستند، همانطور که در شکست هم به همین شکل است. باشگاه ما اکنون آرامش می‌کارد و موفقیت برداشت می‌کند. در موفقیتی که کسب شده، همه مجموعه تیم و باشگاه و حتی مدیرعامل شرکت ایران‌خودرو هم دخیل بوده است.

جلالی تاکید کرد: آرامش خوبی به تیم منتقل شده و پس از هفته ششم که 5 امتیاز و در رتبه چهاردهم قرار داشتیم، صحبت‌های حمایتی مدیرعامل باشگاه شرایط ما را تغییر داد و در اصل موفقیت از همانجا شروع شد. وقتی مدیریت مجموعه می‌داند در چه زمانی چه برخوردی داشته باشد، این مسئله باعث موفقیت خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار