سیروس پور موسوی:

اشتباهات داوری در بازی با پرسپولیس محرز بود

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: در مقابل ذوب‌آهن که فوتبال منسجم و با نظمی ارائه می‌کند امیدواریم فوتبال خوبی را به نمایش بگذاریم.

کد مطلب: ۵۴۶۶۷۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا، سیروس پورموسوی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: بازی مهم و سختی در مقابل تیم ذوب‌آهن داریم که فوتبال منسجم و منظمی بازی می‌کند. امیدواریم از این بازی سخت با تلاش فراوان با امتیاز خارج شویم.

وی در پاسخ به این سوال که انتظارات از 2 تیم ذوب‌آهن و استقلال خوزستان پس از راهیابی به جام‌ باشگاه‌های آسیا بیشتر شده و همه انتظار یک بازی در سطح بسیار بالا را دارند، گفت: مطمئناً حریفان آسیایی ما در لیگ برتر از کیفیت بالایی برخوردار هستند و می‌خواهیم فوتبال خوبی را از خود به نمایش بگذاریم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان بیان کرد: در طول فصل مشکلات و سختی‌های زیادی داشتیم که هم‌اکنون هم ادامه دارند اما هنوز حل نشده‌اند. بازیکنان تیم نیز تمام تلاش خود را می‌کنند تا با غلبه بر مشکلات از میادین مسابقه پیروز خارج شوند؛ امیدواریم این بازیکنان شگفتی‌ساز شوند.

پورموسوی در پاسخ به این سوال که شایعاتی درباره رفتن شما به گوش می‌رسد، گفت: بعد از دیدار جام حذفی از بازیکنانمان درخواست کردیم که با تمام تمرکز بازی کنند و آنها نیز تمام قدرت خود را در بازی‌هایمان در لیگ برتر نشان دادند. از مسئولان درخواست کردم که به مشکلات تیم رسیدگی کنند و این موضوع را اعلام کردم که اگر شرایط برای ادامه همکاری مهیا نشود از این تیم می‌روم.امیدواریم که مشکلاتمان به زودی حل شود تا دیگر دغدغه مالی نداشته باشیم.

وی در ارتباط با صحنه‌های مشکوک داوری در بازی مقابل پرسپولیس خاطرنشان کرد: تمام صحنه‌های آن بازی را داریم و چند بار فیلم آن بازی را با دقت مشاهده کردیم. اشتباهات داوری به ضرر ما گرفته شد و دقیقاٌ محرز است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان ادامه داد: به هر حال اشتباهات داوری جزئی از بازی است و از تمام تماشاگرانمان درخواست کردیم که به داور احترام بگذارند.

پورموسوی درباره محرومیت تماشاگران استقلال خوزستان در 3 بازی گفت: متأسفانه ناهماهنگی‌هایی در جایگاه تماشاگران دو تیم در بازی مقابل پرسپولیس به وجود آمد اما در سال‌های گذشته اتفاقات ناگوارتری به وجود آمده بود که بعضی از تیم‌ها یک جلسه محروم شده بودند اما متأسفانه تیم ما 3 جلسه از حضور تماشاگران محروم شده است. امیدواریم مسئولان مربوطه تجدیدنظری در رابطه با محرومیت تماشاگران ما داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار