شوراهای دانش اموزی فرصتی مناسب برای آشنایی با فضای اجتماعی واقتصادی

مدیرکل امور اجتماعی وفرهنگی استانداری گفت:انتخابات شورای دانش آموزی زمینه های مناسب رابرای مشارکت جویی،تقویت خودباوری و اعتماد به نفس در توسعه و بهبود نظام تصمیم سازی و تصمیم گیری دانش آموزان فراهم می کند.

کد مطلب: ۵۴۵۸۷۲
لینک کوتاه کپی شد

یونس رنجکش در گفتگو با خبرنگار پانا از گیلان،گفت: تجربه و مهارت از مقدمات حضور دانش آموزان در فعالیتهای اجتماعی ، سیاسی و اقتصادی است و آموزش و پرورش در دو دهه گذشته برای ورود دانش آموزان به دنیای بزرگتر نقش موثری داشته است.

وی افزود: انتخابات بهترین فرصتی است تا دانش آموزان نسبت به فضاهای اجتماعی و اقتصادی جامعه آشنایی پیدا کنند و امیدواریم نهال شوراهای دانش آموزی به درخت تنومند نهاد مدنی تبدیل شود.

وی با اشاره به شعارهای انتخابات شوراهای دانش آموزی با عناوین شور و مشورت، فکر و اندیشه، تفاهم و همدلی، مسئولیت پذیری و تصمیم گیری اظهار کرد: همه این شعارها در زندگی اجتماعی به عینه وجود دارد.
مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی استانداری گیلان با بیان اینکه برای مشارکت بایستی مهارت داشته باشیم، خاطرنشان کرد: برای داشتن مهارت، تجربه نیاز است و برای دستیابی به این مهم نیز باید از جایی آغاز شود.
وی بیان داشت: دانش آموزان بایستی قدر زمانی که در آن هستند را بدانند زیرا همه شخصیت هایی که روزی به جایی رسیده اند، از همین مقطع شروع کرده اند.
وی اظهار امیدواری کرد تا نهالی که به عنوان شوراهای دانش آموزی کاشته شده، روز به روز تنومندتر شود و ریشه های عمیقی داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار