ویسی: با تمرکز ۳ امتیاز دیدار با سیاه‌جامگان را کسب کردیم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: بازیکنانم مقابل سیاه‌جامگان با تمرکز عمل کردند و توانستیم سه امتیاز این دیدار را از آن خود کنیم.

کد مطلب: ۵۴۴۷۱۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا، عبدالله ویسی در نشست خبری بعد از پیروزی 2 بر یک تیمش مقابل سیاه‌جامگان اظهار داشت: با توجه به شرایطی که تیم ما در این دیدار داشت بازیکنانم با تمام وجود پای به میدان گذاشتند و توانستیم با تمرکز پس از دو شکست سه امتیاز این دیدار را از آن خود کنیم.

وی تصریح کرد: این پیروزی را به هواداران واقعی سپاهان تبریک می‌گویم و امیدوارم با این برد به روزهای خوب‌مان برگردیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با بیان اینکه با برتری مقابل سیاه‌جامگان استرس تیمش کمتر شده است، گفت: تیم ما از نظر روحی و روانی در دیدار امروز بهتر عمل کرد و امیدواریم با پیروزی در بازی‌های آینده شرایط‌مان روز‌به‌روز بهتر شود.

ویسی خاطرنشان کرد: زمانی که بازیکن سپاهان بودم و فرهاد کاظمی سرمربیگری این تیم را به عهده داشت در لیست وی جایی نداشتم. نظر او برای من قابل احترام است.

وی افزود: در هر بازی که خوب بازی کنیم و شرایط به گونه‌ای باشد که بازی را ببریم، هواداران تشویق‌مان می‌کنند. ما با تمام وجود در هر بازی تلاش خود را می‌کنیم که آنها را خوشحال کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در رابطه با صحبت‌هایی که پس از دیدار با ذوب‌آهن درباره محرم نویدکیا داشت، گفت: پس از دیدار با ذوب‌آهن صحبت‌هایی درباره محرم نویدکیا انجام دادم، اما متأسفانه برخی از رسانه‌ها آن صحبت‌ها را اشتباه انتقال دادند.

ویسی در پاسخ به این سؤال که نظر شما درباره داوری در دیدار سپاهان - سیاه‌جامگان چیست، خاطرنشان کرد: چه زمانی که ببازیم و چه زمانی که پیروز شویم در رابطه با داوری هیچ صحبتی نمی‌کنم و ممکن است هر داوری در هر بازی اشتباهی داشته باشد و این اشتباهات برای هر دو تیم رخ می‌دهد.

وی در رابطه با تغییرات تیم سپاهان در خط دفاعی در این دیدار گفت: شرایط به گونه‌ای رقم خورد که تصمیم گرفتم دفاع چپ و راست‌مان را عوض کنیم و از جناحین موقعیت‌های کمتری را به حریفان دادیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در رابطه با شرایط علی هلیچی مدافع تیم سپاهان و غیبت او در دو بازی اخیر این تیم اظهار داشت: علی هشت بازی در کنار تیم ما بود. با توجه به تصمیماتی که برای تغییرات در خط دفاعی تیم‌مان داشتیم به هلیچی در این دو دیدار بازی نرسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار