مهاجری: امروز آمده بودیم که ببازیم

سرمربی پدیده مشهد می‌گوید بازیکنانش امروز برای شکست مقابل گسترش فولاد به زمین آمده بودند و هیچ تلاشی برای گلزنی انجام ندادند.

کد مطلب: ۵۴۳۴۹۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا، محمدرضا مهاجری در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل گسترش فولاد گفت: به گسترش فولاد تبریک می‌گویم. آن‌ها در روزی که خوب بودند، به پیروزی رسیدند. ما امروز بسیار بد بودیم و هیچ کدام از بازیکنان‌مان عملکرد قابل قبولی مقابل این تیم نداشتند. 4 روز دیگر مقابل پیکان به میدان می‌رویم.

سرمربی پدیده مشهد تاکید کرد: نمی‌دانم چرا این گونه ظاهر شدیم. هیچ کدام از کارهایی که در بازی‌های تدارکاتی و تمرینی را انجام داده بودیم را امروز به نمایش نگذاشتیم و رعایت نکردیم. این ضعیف‌ترین نمایش پدیده در دوران حضور من در این تیم است. امروز برای باختن به زمین آمده بودیم و بعد از گل خوردن بازیکنان‌مان تلاشی برای گلزنی نکردند.

او درباره عملکرد داور این دیدار نیز گفت: داور کار خودش را انجام داد. می‌توانست در چند صحنه عملکرد بهتری داشته باشد اما درست نیست که عملکرد ضعیف‌مان را به او ربط بدهیم. در کل به داور خسته نباشید می‌گویم.

مهاجری درباره کیفیت چمن ورزشگاه بنیان‌دیزل اظهار کرد: زمین گسترش فولاد استاندارد و بسیار خوب است و هر تیمی آرزو دارد که این تشکیلات را داشته باشد. باشگاه‌های دیگر ما هم باید به تبعیت از گسترش فولاد چنین مجموعه‌ای را برای خود فراهم کنند.

سرمربی پدیده مشهد با بیان اینکه تعطیلات لیگ برتر یکی از عوامل حضور کم هواداران در ورزشگاه‌هاست افزود: نمی‌دانم چطور باید هواداران را با فوتبال آشتی داد. شاید تعطیلات لیگ برتر یکی از دلایل غیبت آن‌ها باشد.

وی در پایان گفت: ما امروز بسیار ضعیف بودیم و این موضوع ارتباط زیادی به تعطیلات لیگ برتر ندارد. در کل از همه هواداران‌مان عذرخواهی می‌کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار