حرفه مقدس خبرنگاری جزو مشاغل سخت وزیان آورمحسوب می شود

خبرگزاری پانا : با طرح این سؤال که آیا خبرنگاران شهرستان هندیجان بیمه می شوندیانه پیگیریهایی را انجام داده است. حرفه مقدس خبرنگاری جزومشاغل سخت وزیان آورمحسوب میشودیابازهم بهانه های برای محروم کردن حقوق خبرنگاران وجوددارد؟

کد مطلب: ۵۴۳۳۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، با طرح این سؤال که آیا خبرنگاران شهرستان هندیجان بیمه می شوندیانه پیگیریهایی را انجام داده است. حرفه ی مقدس خبرنگار ی جزومشاغل سخت وزیان آورمحسوب میشودیابازهم بهانه های برای محروم کردن حقوق خبرنگاران وجوددارد!!

وی با مراجعه به اداره تأمین اجتماعی شهرستان و درخواست مصاحبه با رئیس تأمین اجتماعی را نمود ولی متأسفانه در پاسخ به سؤال او تنها به گفتن این که خبرنگاران باید از طرف اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان معرفی می شوند و سپس خبرنگاران را بیمه خواهیم کرداکتفا نمود.
خبرنگارمادرمورد شرایط مذکورسوال نمود که حیدری ضمن اعلام اینکه اجازه ی مصاحبه با مطبوعات را ندارد گفت: شما می توانید برای مصاحبه با روابط عمومی ادره کل سازمان تأمین اجتماعی خوزستان تماس بگیرید.
خبرنگار ما با مسئول روابط عمومی تأمین اجتماعی استان خوزستان تماس گرفت ودرجواب شنید: امکان بیمه شدن خبرنگاران با شرایط یارانه ای وجوندارد.
یوسف حیدری رئیس تامین اجتماعی شهرستان هندیجان طی نامه ای درجواب درخواست بیمه خبرنگاران اعلام داشته در اجرای بند(ب)ماده 11 آئین نامه اجرای ماده 7 قانون هدفمندی سازی یارانه ها تامین اجتماعی از بیمه کردن خبرنگاران که از1/1/88دارای سابقه باشند ،خودداری می کند.
چرا یک خبرنگار برای بیمه شدن که حق مسلم وی است اینگونه باید به دنبال حق خود برود وبرخی مسئولین از دادن حق وحقوق این قشرمظلوم ومحروم با استفاده از بندهای نامعلوم مانند1/1/88، تامین اجتماعی از بیمه کردن آنها خودداری می کند.
لازم به ذکراست با گذشت 6ماه ازروزخبرنگار هنوزتکلیف هدایای رئیس جمهوری به خبرنگاران و وام مسکن به خبرنگاران مشخص نیست وفقط وعده های انجام نگرفته در جیب خبرنگاران سنگینی می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار