فرماندار محلات:

مشکلات محلات برای طرح در سفر هیئت دولت شناسایی شده است

فرماندار محلات گفت: مشکلات مهم این شهرستان پس از بررسی های کارشناسی شناسایی شده و در سفر قریب الوقوع هیئت دولت به استان مرکزی برای رفع آنها تلاش خواهد شد.

کد مطلب: ۵۴۳۲۶۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا استان مرکزی، سید احمد سجادی در جلسه هماهنگی سفر هیئت دولت به استان مرکزی اظهار داشت: مشکلات مهم شهرستان محلات شناسایی و با بررسی های کارشناسی مشکلات براساس اولویت های مختلف طبقه بندی شده تا در سفر قریب الوقوع هیئت دولت به استان مرکزی برای رفع آنها تلاش شود.

وی افزود: مطابق برنامه ریزی های انجام شده سفر دو روزه هیئت دولت به استان مرکزی هفته اول آبان ماه انجام می گیرد و پس از دیدار مردمی رییس جمهور در مرکز استان و سایر برنامه های پیش بینی شده در اراک، رییس جمهور و هیئت دولت روز دوم سفر خود را در خمین زادگاه امام خمینی(ره) سپری می کنند.

فرماندار شهرستان محلات بیان کرد: در این سفر یکی از اعضای دولت به عنوان نماینده رییس جمهور به شهرستان محلات سفر خواهد کرد و برنامه های پیش بینی شده همزمان با سفر نماینده رییس جمهور در سطح شهرستان اجرایی می شود.

سجادی با اشاره به یکی از ویژگی های مهم سفر ریاست جمهوری اضافه کرد: در نظر گرفتن سامانه ارتباطی 111 به منظور برقراری ارتباط شهروندان و ارائه نظرات و بیان مشکلات خود از جمله ویژگی های سفر ریاست جمهوری است که تمامی مشکلات مردم پس از طرح با این سامانه مورد رسیدگی قرار می گیرد و یکی از بهترین راه ها برای برقراری ارتباط مردمی با دولت در این سفر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار