معاون استانداركرمان اعلام کرد:

پلیس کرمان در تعطیلات نوروز سال گذشته موفق عمل كرد

خبرگزاری پانا:معاون عمرانی استاندار کرمان گفت: یکی از دغدغه های مسافران برای ورود اقامت در هر شهر، امنیتی است که فرماندهی انتظامی استان کرمان در سال های گذشته این امر را به خوبی پوشش داده است.

کد مطلب: ۵۴۲۷۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا،محمدجواد کامیاب معاون عمرانی استاندار کرمان در جلسه ستاد تسهیلات نوروزی استان کرمان اظهار داشت: ما وظیفه داریم خدمات را به نحو احسن ارائه دهیم تا مسافران با کمال میل هر شهر و استان را برای اقامت انتخاب نمایند.

وی افزود: دستگاه های مختلف باید در زیرمجموعه خود این انگیزه را ایجاد کنند تا خدمات به خوبی ارائه و فضا برای ورود مسافر و گردشگر فراهم شود.

کامیاب تصریح کرد: یکی از دغدغه های مسافران برای ورود و اقامت در هر شهری، امنیت است که این مسئله در سال های گذشته به خوبی توسط فرماندهی انتظامی استان کرمان پوشش داده شده و امیدواریم در سال جدید نیز کار به خوبی انجام شود.

در ادامه این جلسه علی معین زاده رییس انجمن صنفی هتل داران کرمان اظهار کرد: 25 هتل و 32 مهامانپذیر در سطح استان کرمان وجود دارد که برای پذیرایی مسافران آمادگی لازم را داشته ودر سال جدید نیز همه هتل ها 10 درصد تخفیف در نظر گرفته اند.

وی گفت: بیشترین حجم ورود مسافر به استان را در نیمه اول تعطیلات داریم که تمام واحدهای اقامتی و پذیرایی باید نرخ نامه دریافت کرده و قیمت ها کنترل شده باشد.

غلامرضا خادمی پور نماینده مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کرمان نیز در این جلسه بیان کرد: 134 پایگاه جاده ای و شهری اورژانس در سطح استان وجود دارد که در ایام تعطیلات نوروز نیروهای متخصص نیز به صورت کشیک حضور خواهند داشت.

وی تصریح کرد: تیم های جاده ای اورژانس از 26 اسفندماه تا 17 فروردین ماه در جاده ها مستقر خواهند بود و در این ایام از 25 درصد نیروهای مراکز خصوصی استفاده می کنیم.

سرهنگ مسعود غفوریان رییس پلیس راهور استان کرمان نیز در این جلسه گفت: برای پذیرش و ارائه خدمات اقامتی به مسافران در ایام نوروز باید برآورد وضعیت در استان صورت بگیرد تا آمادگی لازم برای مواجه شدن با حوادث را داشته باشیم.

وی تاکید کرد: موضوعات بهداشتی نیز باید مورد توجه جدی واقع شود و اگر ابهامی در این زمینه وجود دارد، رفع گردد.

غفوریان پیشنهاد کرد: سامانه اطلاع رسانی حاوی اطلاعات گردشگری، مراکز اقامتی و سایر ظرفیت های استان ایجاد شده و با درج در مطبوعات و خبرگزاری ها و همچنین اطلاع رسانی از طریق صدا و سیما به مردم معرفی گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار