رئیس اورژانس کشور خبر داد

آماده باش نیروهای اورژانس از ابتدای ماه محرم

رئیس اورژانس کشور گفت: بیش از ۱۲ هزار نیروی اورژانسی در ایام تاسوعا و عاشورا در حالت آماده باش هستند.

کد مطلب: ۵۴۱۱۳۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، پیرحسین کولیوند گفت: ایام تاسوعا و عاشورا از روزهایی هستند که برای کاهش میزان خسارت ها نیازمند مدیریت جمعیت است.

وی با بیان اینکه اورژانس کشور نیز در این حوزه آمادگی دارد که وظیفه خود را در راستای خدمت دهی امدادی و بهداشتی و پزشکی درمانی به مردم ارائه دهد، افزود: از روز نخست آغاز ماه محرم نیروهای اورژانس با توجه به بالا رفتن میزان تردد در سطح مناطق مختلف در حالت آماده باش هستند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کشور با بیان اینکه در این ایام ۲۰ فروند بالگرد اورژانس در حالت آماده باش هستند، عنوان کرد: شعاع عملیاتی هر یک از این بالگردها ۱۵۰ کیلومتر است.

وی گفت: همچنین در این ایام ۱۲ هزار و ۷۰۰ نیروی اورژانسی با حضور ۶۰ دستگاه اتوبوس آمبولانس، سه هزار و ۵۰۰ دستگاه آمبولانس و ۴۰ دستگاه موتورلانس برای خدمت به مردم در حوادث احتمالی در حالت آماده باش هستند.

کولیوند خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین فاکتورهایی که برای اورژانس و نیروهای اورژانسی برای داشتن خدمت مطلوب نیاز است، سرعت رسیدن به محل حادثه است پس از تمامی روسای هییت های مذهبی می خواهیم که محورها را برای تردد آمبولانس ها باز نگه دارند.

وی گفت: پایگاه های جاده ای و شهری اورژانس در تا پایان این ایام در حالت آماده باش هستند و همچنین تیم های اورژانسی در میادین اصلی و محورهای پرتردد مستقر می شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار