نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس:

تلاش نیروهای نظامی، ایران را به اوج امنیت رسانده است

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز به برکت تلاش شبانه روزی نیروهای نظامی و اطلاعاتی کشور ایران در اوج امنیت و اقتدار قرار دارد.

کد مطلب: ۵۳۹۴۶۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا استان مرکزی، حجت الاسلام علیرضا سلیمی در صبحگاه مشترک فرماندهی انتظامی محلات به مناسبت هفته ناجا افزود: امروزه اکسیر نجات بخش مسلمین عنصر مقاومت است که نمونه بارز آن در قیام امام حسین (ع) مشهود بود.

وی ادامه داد: پیوند مردم با رهبری و ولایت در دو واقعه قیام امام حسین(ع) و جنگ هشت ساله تحمیلی باعث ایجاد معجزه در این دو حادثه شد و با کمک خداوند و تکیه بر رهبری و ولایت در جنگ تحمیلی موفق به شکست قدرت های بزرگ شدیم.

نماینده مردم محلات و دلیجان در خانه ملت اظهار داشت: حضور مذاکره کنندگان کشورمان در پشت میز مذاکره با سایر کشورها به دلیل پشتوانه قوی کشور از نیروهای نظامی است و هیبت امروز ایران لرزه به دل دشمنان این مرز و بوم انداخته و مذاکره با کشورهای 1+5 نشان داد که آنها به هیچ وجه قابل اطمینان نیستند و نباید فریب لبخند دشمن را خورد.

حجت الاسلام سلیمی بیان کرد: امروز به برکت تلاش شبانه روزی نیروهای نظامی و اطلاعاتی کشور ایران در اوج امنیت و اقتدار به سر می برد و در فضای آشوب زده خاورمیانه، ایران یک جزیره امن محسوب می شود و تنها عنصری که منجر به حفظ حقوق کشور از چنگ جهانخواران خواهد شد، برقراری اقتدار و امنیت در کشور است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار