اصفهان، قطب گردشگری کشور می‌شود

نایب رئیس شورای شهر اصفهان گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی شورای اسلامي شهر اصفهان و اجرایی شدن مصوبات تصویب شده، این شهر به‌عنوان قطب گردشگری کشور تبدیل می‌شود.

کد مطلب: ۵۳۷۹۷۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا ،مراسم اختتامیه جُنگ‌های تابستانه ناژوان از سوی مديريت تفريحي سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان، با حضور پرشور مردمی برگزار شد.
در این مراسم احمد شریعتی به نمایندگی از اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان و برخی مسئولان پارک جنگلی ناژوان به‌عنوان متولیان برگزار این جُنگ های هفتگی حضور داشتند.
شریعتی در این مراسم به مناسبت هفته دفاع مقدس یاد و خاطره همه شهدای این مرز و بوم را گرامی داشت و اظهار کرد: اصفهان در همه عرصه‌ها بی‌نظیر بوده و در دفاع از وطن و میهن نیز با تقدیم بیشترین میزان شهدا، اسیران و جانبازان، بی‌نظیر عمل کرده است.
نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان از حسن شفیعی مدیر طرح ساماندهی مجموعه ناژوان به دلیل فعالیت‌های مناسب و مطلوب فرهنگی و تفریحی در ناژوان تقدیر کرد و ادامه داد: با حضور خود در این مجموعه تحول عظیمی را در پارک جنگلی ناژوان ایجاد کرد.
وی همچنین از دیگر عوامل مدیریتی پارک جنگلی ناژوان تقدیر کرد و گفت: با همت و تلاش این افراد پارک جنگلی ناژوان به مجموعه گردشگری بی‌نظیری در کشور تبدیل شد و به همین دلیل است که بر اساس نظر سنجی‌های مردم تهران، در صورت لزوم به ترک پایتخت، اصفهان را مناسب برای سکونت خود انتخاب می‌کنند.
شریعتی با بیان اینکه برخی مصوبات اکنون در شورای شهر اصفهان وجود دارد که در صورت اجرایی شدن اصفهان را به قطب گردشگری تبدیل می‌کند، تصریح کرد: در همین راستا ما به هر کسی که قصد هتل‌سازی داشته باشد زمین رایگان در اختیارش قرار داده و تا سه سال عوارض ساخت دریافت نمی‌کنیم.
همچنین در این مراسم از حسن شفیعی مدیر طرح ساماندهی مجموعه ناژوان، رشیدی مدیر مجموعه باغ پرندگان و حسینی مدیر امور تفریحی تقدیر شد.
از سوی دیگر در این مراسم گروه آکروبات پرواز به سرپرستی مصطفی صدیقی، فرزاد شاه علی با اجرای سرود، گروه نوازندگی سنتی ستاره نقش‌جهان با سرپرستی مهرداد طاهری، محمود حیدری با اجرای شعبده‌بازی، گروه کودک و نوجوان عمو خوش‌خنده و حمید مرادی به‌عنوان مجری برنامه به هنرنمایی پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار