اهدای بسته نوشت‌افزار ایرانی- ‌اسلامی به دانش آموزان محروم و نیازمند

مدیرعامل به‌نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) از اجرای طرحی با عنوان «در امتداد خورشید» شامل اهداء بسته نوشت‌افزار ایرانی- ‌اسلامی به دانش‌آموزان محروم و نیازمند حاشیه شهر مشهد همزمان با آغاز سال تحصیلی خبر داد.

کد مطلب: ۵۳۶۱۵۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا به نقل از روابط عمومی و تبلیغات به نشر (انتشارات آستان قدس رضوی)،جواد محمدزاده مقدم عنوان کرد: در راستای تأکیدات مقام معظم رهبری(مد ظله‌العالی) بر تکریم محرومان و مستضعفان در حکم انتصاب تولیت معزز آستان قدس رضوی به‌نشر نیز هم‌زمان با ایام آغاز سال تحصیلی سال جاری طرح «در امتداد خورشید» را با استفاده از پتانسیل مردم و خیرین عملیاتی می‌کند.
وی با اشاره به اهمیت حمایت‌های تحصیلی از محرومان افزود: همان‌طور که در این حکم آمده، خدمت به مجاوران و به‌ویژه مستمندان و مستضعفان وظیفه‌ی مهمی است که شایسته است به آن اهتمام ورزیده شود و از همین رو، انتشارات آستان قدس رضوی با ارائه تخفیف 50 درصدی در بسته‌های نوشت‌افزار ایرانی- اسلامی را در نظر گرفته تا همشهریان نیکوکار با خرید این بسته‌های دارای تخفیف در این عمل خیر شرکت داشته باشند.
محمدزاده ادامه داد: این بسته‌ها شامل کیف، یک جلد دفتر 80 برگ فنری، یک جلد دفتر نقاشی، تعدادی مداد، جامدادی با طرح سنتی، بسته مدادرنگی 12 رنگ، یک جلد دفتر 100 برگ، دو جلد دفتر 40 برگ، یک جلد دفترچه یادداشت، دو عدد خودکار به‌ همراه مدادپاک‌کن، مدادتراش و خط‌کش بوده که نیازهای اولیه دانش‌آموزان را برآورده خواهد ساخت.
مدیرعامل به‌نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) تصریح کرد: این بسته‌ها پس از جمع‌آوری با مشارکت معاونت امداد مستضعفان آستان قدس رضوی به دست دانش‌آموزان محروم در مناطق شناسایی شده حاشیه شهر مشهد اعطاء خواهد شد.
این طرح از 15 شهریورماه جاری تا 15 مهرماه ادامه داشته و علاقه‌مندان به مشارکت در این عمل خداپسندانه می‌توانند جهت خرید بسته به فروشگاه های به نشر مراجعه کرده و یا وجه مورد نظر را به شماره کارت 6037991899709749 واریز کنند و برای اطلاع از مشارکت خود و هرگونه سؤال دیگر به سامانه 30003209 پیامک ارسال کرده با از طریق تلگرام با شماره 09027652008 ارتباط برقرار کنند.
شایان ذکر است بسته های آماده شده جهت مشارکت مردم در فروشگاه های کتاب به نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) در معرض دید عموم قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار