رئیس آموزش و پرورش مرند:

مازاد نیرو در مرند کم شده است/هوشمند سازی 10 مدرسه

رئیس آموزش و پرورش مرند گفت: با اجرای سیستم آموزشی 3-3-6 در سال قبل باتعداد ۳۰۰ نفر نیروی مازاد روبرو شدیم که امسال باسازماندهی در مقطع ابتدایی به ۲۰۰ نفر کاهش دادیم.

کد مطلب: ۵۳۵۹۰۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی،معراج پیری با اشاره به همایش معتمدین در بنیاد قلم چی،گفت:این بنیاد متعهد شد تعداد 10مدرسه از مدارس شهرستان مرند را مجهز به سیستم هوشمندسازی کند.
وی ضمن قدردانی از کلیه همکاران و مدیران ،از زبان مسئولین استانی گفت :مرند به یک کارگاه سازندگی برای ایجاد فضای آموزشی و پرورشی دلگشا و باطراوت برای دانش آموزان شده است.

رئیس دستگاه تعلیم و تربیت مرند در ادامه افزود :با تمام توان آماده بازگشایی مدارس هستیم.

وی با اشاره به پرداخت سرانه افزود: مبلغ 500 میلیون ریال سرانه به روستا های مرند توزیع شده است و در صورت تامین اعتبار مجددا سرانه پرداخت خواهد شد .

پیری با بیان اینکه نوع لباس و پارچه برای دانش آموزان به صورت یکسان است افزود: در قیمت لباس ، نوع دوخت و نوع پارچه نظارت کامل صورت گرفته و در ۲۷ فروشگاه شهر قابل توزیع است .

وی با اشاره به تعداد نیرو در مجموعه آموزش و پرورش گفت: سه هزار و 400 نفر نیرو را سازماندهی کردیم وبا اجرای سیستم آموزشی 3-3-6 در سال قبل باتعداد ۳۰۰ نفر نیروی مازاد روبرو شدیم که امسال باسازماندهی آنها در مقطع ابتدایی آنرا به تعداد ۲۰۰ نفررساندیم .

مدیر آموزش و پرورش مرند، بیان داشت: با تمهیدات صورت گرفته امسال در یک مهر هیچ مدرسه ای در سطح شهرستان بدون معلم نخواهد بود .

دبیرشورای آموزش و پرورش شهرستان با اشاره به توزیع کتب درسی مدارس بیان داشت: مرند اولین شهر استان است که اقدام به توزیع کتب درسی کرده تا در هنگام بازگشایی مدارس، دانش آموزی بدون کتاب نباشد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار