استاندار البرز:

طراحی شهرهوشمند تحولی شگرف درپیوند خدمات دولت الکترونیک وتجارت اقتصادی

استاندار البرز از بسترهای توسعه خطوط ارتباطی و فناوری اطلاعات در این استان خبر داد و گفت: بخشی از طرح های خدمات دولت الکترونیک در کشور بصورت پایلوت و نمونه در البرز اجرایی می شود.

کد مطلب: ۵۳۵۷۰۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از البرز، سیدحمیدطهائی با اعلام این خبر گفت: همت دولت در استان بر این بنا بوده است که با توجه به ظرفیت هایی که در حوزه فناوری اطلاعات وجود دارد خدمات این بخش توسعه فزاینده ای داشته باشد.

وی اجرای طرح شهر هوشمند در منطقه ویژه ای پیام را نمونه ای از گام های برداشته شده در این حوزه قلمداد کرد وافزود: بسترهای لازم مهیا شده است تا با طراحی ویژه ای از سوی مهندسان و طراحان کشور سنگاپور نمونه ای بی بدلیل از یک شهر هوشمند را در منطقه ویژه اقتصادی که به خطوط ارتباط هوایی نیز متصل است، ایجاد کنیم که خود تحول شگرفی در ارتباط الکترونیک و تجارت اقتصاد محور در این منطقه خواهد داشت.

طهائی گفت: اجرای این طرح از بدو ورود به استان مورد پیگیری قرار گرفت و با تعاملات مستمر و مطلوبی که با وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات وجود دارد بزودی شاهد اجرای طرح های دیگری نیز در این حوزه خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه دکتر واعظی وزیر ارتباطات نیز بعنوان نماینده ویژه در اجرای برنامه های ستاد اقتصاد مقاومتی برای استان البرز انتخاب شده اند و بزودی جلسات این ستاد با حضور وی در استان تشکیل می شود،افزود: این امر فرصت منحصر بفردی ایجاد کرده است تا بخشی از خدمات حوزه فناوری اطلاعات نیز که تا پیش از این در این استان تازه تأسیس مغفول و نیمه تمام باقی مانده بود، به اتمام و نهایی شدن برسد.

استاندار البرز اتصال دستگاه های استان به شبکه دولت الکترونیک را یکی از دیگر گام های دولت در این زمینه عنوان کرد و گفت: تلاش برای تکمیل اجرای این طرح تکلیفی است که به عهده دستگاه های اجرایی گذاشته شده و انتظار می رود بزودی خدمات الکترونیک به صورت صد در صد جایگزین خدمات دستی شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار