رییس انجمن سرمایه گذاران گردشگری کشورخبرداد:

انتخاب پل معلق مشگین شهر در بین10 سازه برتر معماری ایران

رییس انجمن سرمایه گذاران گردشگری کشور گفت: پل معلق مشگین شهر به عنوان 10 سازه برتر معماری ایران در حوزه گردشگری انتخاب شد.

کد مطلب: ۵۳۵۰۷۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل،وحید جوادزاده در چهارمین نشست انجمن سرمایه گذاران گردشگری کشور در شهرستان مشگین شهر افزود: با احداث این سازه کم نظیر استان اردبیل به ویژه شهرستان مشگین شهر به یکی از مقاصد اصلی گردشگری در کشور تبدیل شده است.

وی گفت: احداث این سازه در دامنه های زیبای سبلان بر روی دره سر سبز خیاو چای موجب معرفی شهرستان مشگین شهر در سطح ملی و بین المللی شده و تقاضا برای سرمایه گذاری های مختلف در این شهرستان افزایش یافته است.

رییس انجمن سرمایه گذاران گردشگری کشور بیان کرد: در دو سال اخیر رشد صنعت گردشگری در شهرستان مشگین شهر چنان شتابان و تصاعدی بوده که تاکنون کمتر نقطه ای از کشورمان شاهد این رویداد مهم بوده است.

جوادزاده افزود: در حال حاضر 17 پروژه گردشگری با اعتباری بالغ بر یک هزار 500 میلیارد ریال در شهرستان مشگین شهر در دست اجرا است.

وی تهیه اطلس گردشگری کشور و همکاری انجمن با صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برای ترویج صنعت گردشگری در سطح ملی و بین المللی خبر را از اولویت های کاری انجمن سرمایه گذاران گردشگری کشور بیان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار