قطعی برق باعث سوختن کولر و تلویزیون کیوسک مطبوعاتی خبرنگار هندیجان شد

قطع و وصل برق و ایجاد نوسانات و جریان‌های برقی در شهرستان هندیجان باعث سوختن کولر و آسیب دیدن تلویزیون کیوسک مطبوعاتی خبرنگار هندیجان شد.

کد مطلب: ۵۳۳۸۷۳
لینک کوتاه کپی شد


به گزارش پایگاه خبری پانا از بندر هندیجان یکی از خبرنگاران فعال در این شهرستان اعلام کرد: امروز صبح در پی قطعی برق در کل شهرستان هندیجان و با وصل مجدد آن به علت نوسانات و جریانات برقی برخی از وسایل برقی کیوسک مطبوعاتی بنده سوخت.
وی افزود: در این برهه از زمان که با رکود و وضعیت نامطلوب مالی ابن اتفاقات تلخ برای رسانه‌ها که از فعالان فرهنگی و تلاش گران شهرستان هندیجان هستند و هرروز در این اداره و آن اداره برای کسب خبر با مسئولین همکاری و همراهی می‌کنند این مشکلات پیش می‌آید، اما در شرایط سختی کسی از رسانه‌ها و خبرنگاران حمایت نمی‌کند.
این خبرنگار هندیجانی عنوان کرد: وزارت نیرو هزینه بیمه برق را در قبوض وارد می‌کند و مردم به امید حمایت در حوادث پرداخت می‌کنند اما در این شرایط که پیش می‌آید هزینه خسارت را تقبل نمی‌کنند.
وی گفت: در قبوض برق هزینه مالیات بر ارزش‌افزوده، بیمه، عوارض برق، بهای آبونمان را از مردم اخذ می‌کنند ولی هنگام سوختن وسایل برقی به علت نوسانات یا قطع و وصل برق کسی پاسخگو نیست.
خبرنگار هندیجان بیان کرد: امسال چندمین بار است که قطع و نوسانات برقی در هندیجان داشتیم و این خود مورد مهمی در تضعیف وسایل برقی است و در آخر با رفتن و آمدن برق بالاخره وسیله برقی می‌سوزد.
اسماعیل شعبانی رئیس اداره برق در گفت‌وگو با خبرنگار شوشان در بندر هندیجان، اظهار داشت: امروز در هندیجان قطع و وصل برق داشتیم اما در خصوص خسارت به وسایل برقی مردم باید اطلاع دهم که بیمه دیگر تقبل خسارت را نمی‌کند و به ما اعلام‌شده این‌گونه موارد را به استان نفرستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار