در آخرین اجرای تابستانه گروه «زند» رخ داد

تقدیم پیراهن پرسپولیس به علی زندوکیلی

شب گذشته محمود خردبین سرپرست باشگاه پرسپولیس با حضور در کنسرت علی زندوکیلی، پیراهنِ باشگاه پرسپولیس را به این خواننده اهدا کرد.

کد مطلب: ۵۳۲۹۴۵
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش سرویس فرهنگی پانا، شب گذشته، شنبه 13 شهریور 1395، علی زندوکیلی و گروه «زند» ششمین سانس از کنسرت‌های شهریور خود را در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار کردند تا نام خود را به عنوان یکی از پرمخاطب‌ترین خوانندگان و گروه‌های موسیقی در ایران مطرح کنند.
اجرای شب گذشته هم مانند 5 اجرای پیشینِ گروه «زند» پر از مخاطب بود و جای خالی در سالن وجود نداشت.
اما در حاشیه این کنسرت اتفاق جالبی رخ داد که شاید موجب نزدیکیِ بیشتر و بیشترِ اهل ورزش و اهل هنر باشد.
محمود خُردبین سرپرست باشگاه «پرسپولیس» مهمان ویژه‌ی کنسرت دیشب بود. خُردبین با خود هدیه‌ای ویژه هم آورده بود؛ پیراهن پرسپولیس که بازیکنان این تیم رویش را امضا کرده بودند.
خُردبین این پیراهن را پیش از آغاز کنسرت و با حضور در پشت صحنه به علی زندوکیلی تقدیم کرد.
پس از این رخداد، زندوکیلی درباره هدیه‌ای که گرفته بود، گفت: زوق‌زده شدم. این محبت آقای خردبین و تمام بچه‌های پرسپولیس است که این پیرهن را امضا کرده‌اند و برایم آورده‌اند. این هدیه برایم بسیار قابل احترام و بسیار خاص است. این‌ها محبت خداست که چنین بنده‌های عزیزی را سر راه من قرار می‌دهد و من را خوشحال می‌کنند.
او درباره ارتباطش با فوتبال گفت: از کودکی درگیر موسیقی بوده‌ام و خیلی کم بازی‌های فوتبال را پیگیری می‌کنم. اما برایم همیشه باعث افتخار بوده که هر ایرانی در هر زمینه‌ای بتواند شکوفا باشد و پرچم مملکتش را بالا ببرد.
تیم ملی‌ام را دوست دارم
این خواننده‌ی پرطرفدار در پاسخ به این پرسش که طرفدار پرسپولیس است یا استقلال، گفت: من تیم ملی‌ام را دوست دارم. البته که هر تیمی هم برای خودش طرفدارانی دارد و من هم به همه این طرفداران احترام می‌گذارم. به هر حال این که «پرسپولیس» نامی اصیل و نمادی ایرانی است و این پیراهن از طرف این باشگاه به من هدیه شده برایم افتخارآمیز است.
عابدزاده، دایی و کریمی را دوست دارم
زندوکیلی که حتی بازی ایران - عمان را هم ندیده، درباره علاقه‌اش به بازیکنان قدیمی پرسپولیس گفت: از میان بازیکنان قدیمی پرسپولیس کسانی مانند عابدزاده، دایی و کریمی را دوست دارم.
طرفدار علی زندوکیلی شدم / در جوانی می‌خواندم
محمود خردبین سرپرست باشگاه پرسپولیس بعد از اهدای پیراهن این تیم به علی زندوکیلی گفت: کمتر پیش می‌آید که به دیدن کنسرت بروم و به جز یکی دوبار دیگر تجربه این کار را نداشتم. اما دخترم آنقدر از علی زندوکیلی تعریف کرد که من هم پذیرفتم و آمدم. پیراهن پرسپولیس را هم برای ایشان تهیه کردم و همه بازیکنان تیم روی پیراهن را امضا کردند تا آن را به زندوکیلی تقدیم کنیم.
او ادامه داد:‌ الان هم بسیار خوشحالم که به دیدن این کنسرت آمدم. واقعا صدای زندوکیلی بسیار زیبا، قوی و دلنشین است. زندوکیلی کاری کرد که اگر باز هم برنامه‌ای داشته باشد دوست دارم که به دیدنش بیایم. صدای زندوکیلی، موسیقی، شعر و نوازندگی گروه همه با هم کمک کرد که برنامه‌ای خوب را ببینیم.
خردبین درباره ارتباطش با موسیقی گفت: خودم در جوانی صدای خوبی داشتم و می‌خواندم و به اصطلاح ته‌صدایی داشتم. در کل هر صدای خوبی را تحسین می‌کنم و می‌شنوم.
سرپرست باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: از الان دیگر طرفدار علی زندوکیلی هستم و دوست دارم باز هم به کنسرت‌هایش بیایم.
انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار