در گفت‌وگو با پانا عنوان شد؛

پاتوق موادفروشان 300 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود

یک آسیب شناس و متخصص علوم رفتاری درخصوص فعالیت پاتوق های معتادان و مواد فروشان در برخی نقاط تهران گفت: پاتوق موادفروشان 200 تا 300 میلیون تومان خرید و فروش می شود. در این پاتوق ها افرادی هستند که اقدام به فروش مواد مخدر می کنند و روزانه 10 تا 12 میلیون تومان مواد می فروشند.

کد مطلب: ۵۳۲۳۹۳
لینک کوتاه کپی شد

مجید ابهری در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی پانا، با اشاره به فعالیت پاتوق های موادفروشان مخدر در برخی نقاط تهران اظهار داشت: محله هایی در شهر تهران وجود دارد که معتادان متجاهردر این مکان ها به طور شبانه روز مقیم هستند و عده ای هم برای خرید مواد مخدر به این محل ها مراجعه می کنند.


این آسیب شناس رفتارهای اجتماعی افزود: یکی از این پاتوق ها محله فرحزاد بود که با تلاش نیروی انتظامی متلاشی شد. همچنین دروازه غاز، شوش و مولوی نیز پاتوق هایی هستند که معتادان به آنجا مراجعه می کنند.


وی اضافه کرد: پل های بزرگ در بزرگراه هایی مانند چمران و نیایش نیز پاتوق هایی وجود دارد که از آن ها به عنوان پاتوق های کوچک استفاده می شود و فعالیت معتادان و مواد فروشان در این مکان ها به صورت تخصصی دنبال می شود. به عنوان نمونه پاتوق "ممد شاه" در ولنجک و پاتوق "پاشا" در بزرگراه چمران است که در این پاتوق ها تریاک، حشیش و شیشه به فروش می رسد.


این استاد دانشگاه با بیان اینکه پاتوق های مواد فروشان با قیمت های بالایی خرید و فروش می شود، گفت: این پاتوق ها صاحبانی دارند که زمینی را تصاحب کرده و به وسیله افراد از آن نگهداری می کنند. پاتوق موادفروشان 200 تا 300 میلیون تومان خرید و فروش می شود.


وی در ادامه تصریح کرد: این پاتوق ها توسط افرادی که اطراف پاتوق وجود دارد به وسیله چوب دارهایی که عموما بر روی آن ها نوشته شده گوسفند زنده موجود است، مراقبت می شود و اگر احساس خطر کنند سریعا به افرادی که داخل پاتوق هستند اطلاع می دهند و بساطشان را جمع می کنند.


ابهری گفت: در پاتوق های مواد فروشان مخدر، افرادی هستند که اقدام به فروش مواد مخدر می کنند و روزانه 10 تا 12 میلیون تومان مواد می فروشند.


وی درخصوص برخورد پلیس با پاتوق موادفروشان نیز بیان کرد: تعداد افرادی که در این پاتوق ها وجود دارد، زیاد هستند به طوری که 400 تا 1000 نفر در برخی از این پاتوق ها حضور دارند و وقتی پاتوق ناامن می شود به جای دیگری می روند. اقدامات برای برخورد با این پاتوق ها باید زیرساختی انجام شود.


این آسیب شناس رفتارهای اجتماعی اضافه کرد: آن زمان که منطقه خاک سفید پاتوق موادفروشان بود، گفتیم آنجا را بهم نریزید چرا که مثل عفونت در سطح شهر پخش می شود اما این منطقه خراب شد و مواد فروشان در تهران پخش شدند، بنابراین اقدامات باید کلی و زیرساختی انجام شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار