در شهرستان ری :

افتتاح بخش سی تی اسکن و رادیولوژی دیجیتال بیمارستان فیروزآبادی

مراسم بهره برداری از دستگاه سی تی اسکن و رادیولوژی دیجیتال بیمارستان فیروزآبادی با حضور مشاور رئیس جمهور برگزار شد.

کد مطلب: ۵۳۱۹۳۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از شهرستانهای استان تهران ،در این مراسم جمالی پورفرماندار ویژه شهرستان ری، ضمن اعلام اهمیت مسئله سلامت شهروندان برای مسئولین فرمانداری و حمایت دولت از پروژه های در دست اجرا، ابراز امیدواری نمود، پروژه ساختمان کلینیک ویژه بیمارستان نیز که پیشرفت هشتاد درصدی داشته در آینده نزدیک به بهره برداری برسد تا مردم شریف منطقه ری بتوانند بیش از پیش از خدمات سلامت بهره مند گردند.

فرماندار شهرستان ری ضمن مهم برشمردن اهمیت راه اندازی بخش آنژیوگرافی برای بیمارستان فیروزآبادی حمایت همه جانبه خود را در خصوص تجهیز و راه اندازی بخش مذکور اعلام نمود.

پایدار معاون درمان دانشگاه نیز از اهتمام و تلاش فرماندار شهرستان ری در توجه ویژه به امور مرتبط با حوزه بهداشت و درمان قدردانی نمود و اعلام کرد: تجهیز بیمارستان فیروزآبادی به دستگاه سی تی اسکن جزو برنامه های چند دوره مدیریتی بیمارستان بوده که به لطف خداوند متعال و توجه مسئولین امروز شاهد آن هستیم که جامه عمل به خود پوشیده و باعث ارائه خدماتی شایسته به مردم و بیماران خواهد بود.

شایان ذکر است،دستگاه سی تی اسکن و رادیولوژی دیجیتال بیمارستان فیروزآبادی با تامین اعتبار بالغ بر سی میلیارد ریال از محل اعتبارات هدایای فرمانداری و کمک های وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی خریداری و در هفته دولت به بهره برداری رسید.

/خبرنگار : نوریه احمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار