استاندار اردبیل:

خانه ایتام توسط علی دایی در اردبیل احداث می شود

استاندار اردبیل گفت: علی دایی ستاره مشهور فوتبال کشورمان که در امور خیریه هم پیشقدم است در شهر اردبیل خانه ایتام می سازد.

کد مطلب: ۵۳۱۶۶۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل مجید خدابخش در نشست با سازمان های مردم نهاد استان اردبیل گفت: در این استان انسان های خیر و نیکوکار زیادی هستند که توانستند کارهای ماندگار را به نام خود ثبت کنند و حتی ورزشکاران و قهرمانان این استان هم در سال های اخیر در امور خیر مشارکت جدی داشتند که یک نمونه آن مشارکت علی دایی در ساخت خانه ایتام است.

وی با بیان اینکه سازمان های مردم نهاد هم می توانند در کار خیر مشارکت کنند،اضافه کرد: در دولت روحانی بستر و زمینه برای فعالیت سازمان های مردم نهاد فراهم شده هر چند این سازمان ها مشکلات و دغدغه های زیادی را دارند اما تلاش می شود این معضلات و دغدغه ها حل شود .

استاندار اردبیل گفت: سازمان های مردم نهاد براساس اساسنامه تشکل سیاسی نیستند و برای اینکه وابستگی به دولت در سازمان های مردم نهاد کم شود لازم است این سازمان ها استقلال خود را داشته باشند .

خدابخش بیان کرد: در آینده یکسری از سازمان های دولتی کاهش یافته و یا به سازمانها و وزارتخانه های دیگر ادغام می شوند که قطعا پاره ای از امور سازمان ها به سمن ها واگذار می شود و هدف دولت هم در این راستا واگذاری کارها به مردم است اما باید برای تحقق این امر ذهنیت ها تغییر یاید .

وی با بیان اینکه معضلات و آسیب های اجتماعی در استان زیاد است ، افزود:متاسفانه شاهد افزایش روزافزون آسیب های اجتماعی در این استان هستیم که سازمان های مردم نهاد می توانند برای رفع وکاهش این آسیب ها کمک کنند .

استاندار اردبیل ادامه داد: ماموریت امسال دولت برای استان ها و مدیران دولتی ایجاد اشتغال است و سه سال است در این زمینه اقداماتی را پیگیریم و توانستیم سرمایه گذاران بخش خصوصی را هم برای سرمایه گذاری در استان جلب کنیم که هدف بیشتر ایجاد اشتغال برای جوانان است .

خدابخش افزود: دولت در تلاش است کارها را به خود مردم واگذار کند تا اصل 44 قانون اساسی وا قتصاد مقاومتی به خوبی در کشور اجرایی گردد البته نقش دولت هم در این دو مقوله بسیار کارساز است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار