تعامل استان ها مهم ترین دستاورد جشنواره کانون ها است

معاون اداره کل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی و دبیر دومین جشنواره دستاورد های کانون های سراسر کشوردر حاشیه اماده سازی دومین دوره جشنواره کانون های فرهنگی تربیتی سراسر کشور گفت: تعامل استان ها مهم ترین دستاورد جشنواره کانون های فرهنگی تربیتی سراسر کشور است .

کد مطلب: ۵۳۱۲۸۶
لینک کوتاه کپی شد

علی عراقی در حاشیه اماده سازی برای برگزاری دومین دوره جشنواره کانون های فرهنگی_تربیتی سراسر کشور در مصاحبه با خبرنگار پانا گفت: تعامل استان ها مهم ترین دستاورد جشنواره کانون های فرهنگی _تربیتی سراسر کشور است.جشنوارهکانون ها با هدف ارائه توانمدی های کانون ها و ایجاد انگیزه لازم برای تعامل کانون های سراسر کشور،هماهنگی برنامه های جدید،انتخاب و معرفی کانون های موفق در کشور به صورت 2 سالانه در حال برگزاری است.

وی با تاکید بر نگاه خوب وزارت اموزش و پرورش به کانونها و تخصیص اعتبارات لازم برای برگزاری جشنواره افزود: برنامه های در نظر گرفته شده برای این جشنواره شامل بخش های مختلفی است که یکی از انها تولیدات کانون هاست که بخش کارگاهی نام گذاری شده است و دانش اموزان در غرفه های خود کار های تولیدی مختلفی نظیر خیاطی،سفالگری،طراحی،نقاشی و.... را انجام خواهند داد.
عراقی ضمن تاکید بر هدف گذاری های انجام شده در برگزاری جشنواره مبتنی بر نام گذاری سال جدید با عنوان اقتصاد مقاومتی اظهار کرد : در بخش دیگری از برنامه های این جشنواره ضیافت شباهنگاهی را برای اجرای برنامه های گروهی کانون ها شامل نقاله خوانی ، سرود،نمایش های عروسکی و ...... در نظر گرفته ایم هم چنین در حاشیه نیز غرفه هایی که استان ها بر پا می کنند با به نمایش گذاشتن نماد استان های خود و معرفی مراکز دیدنی استان اطلاعاتی درباره ی استان و کانون استان خود در معرض نمایش بگذارند که این به خودی خود سبب تبادل فرهنگ ها می شود.
وی هم چنین افزود:برگزاری اولین دوره جشنواره کانون ها توانست الگویی برای توسعه برنامه ها وتجهیز هزچه بیشتر کانون ها ارائه کند که این از اهداف مهم ماست.
معاون اداره کل فرهنگی هنری،اردوها و فضاهای پرورشی و دبیر دومین دوره جشنواره کانون های پرورشی سراسر کشور اظهار کرد: با توجه به اینکه از حدود 850 نفر از مدیران کانون ها برای شرکت در جشنواره دعوت به عمل امده است بخش تالار گفت و گو را برای اجرا پیش بینی کرده ایم تا مدیران علاوه بر اشنایی و اطلاع یافتن از جدیدترین بخشنامه ها و اتفاقات کانون ها بتوانند ایده ها و طرح های خود را به تبادل بگذارند و از ثمرات ان بهره مند شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار