مسؤول بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت استان اردبیل:

950 نفر برای حضور در راهپیمایی اربعین حسینی در اردبیل ثبت‌نام کردند

مسؤول بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت استان اردبیل گفت: با آغاز ثبت‌نام از شرکت‌کنندگان در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی تاکنون بیش از 950 نفر از علاقمندان در استان اردبیل برای حضور در این مراسم نام‌نویسی کردند.

کد مطلب: ۵۳۰۷۳۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل ،حجت‌الاسلام ‌عبدالله بیدار اظهار کرد: از 16 مردادماه ثبت‌نام از طریق سامانه سما آغاز شده و در کل کشور 90 هزار نفر ثبت‌نام کردند.

وی با بیان اینکه در استان اردبیل نیز 950 نفر برای حضور در این مراسم معنوی ثبت‌نام کردند، گفت: شایسته است متناسب با وضعیت کشور عراق زائران ما سعی کنند تا آداب و رسوم و فرهنگ کشور مقابل را رعایت کرده و به شکل خالصانه و ناب در عزاداری‌ها حضور پیدا کنند.

مسؤول بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت استان تصریح کرد: قطعاً مرجعیت دینی در کشور عراق با رهنمودهای حکیمانه سعی می‌کنند تا مراسم امسال با شور و حرارت و در عین حال امنیت کامل برگزار شود که به یقین در این راستا باید یک حرکت و نگاه درست و واقع‌بینانه شکل بگیرد.

بیدار با یادآوری اینکه این تجمع عظیم امت اسلامی بزرگترین واهمه و هراس را برای استکبار جهانی به همراه داشته است، افزود: استکبار جهانی از این تجمع عظیم ملت‌های مسلمان و شیعی همواره در هراس و واهمه هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: باید به سمتی حرکت کنیم تا این حرکت و ظرفیت عظیم میدان واقعی لبیک‌گویی به ندای سیدالشهدا(ع) در بیزاری از استکبار بوده و در عین حال وحدت و همگرایی امت اسلامی در این شرایط حساس جامعه اسلامی مورد توجه قرار گیرد.

مسؤول بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت استان اردبیل اضافه کرد: دشمن از کوچکترین شکاف و رخنه‌ها سعی می‌کند برای رسیدن به اهداف شوم خود استفاده کند اما این حرکت معنوی و راهپیمایی عظیم با رمز عشق به سالار شهیدان امام حسین(ع) تمام حیله‌ها و نیرنگ‌های دشمن را به باد فنا می‌دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار