با حضور ۲۰ استان کشور؛

همایش ملی شوراهای دانش‌آموزی برتر استان‌ها در اردبیل آغاز شد

همایش ملی شوراهای دانش‌آموزی برتر استان‌های نیمه شمالی کشور به میزبانی اردبیل آغاز شد.

کد مطلب: ۵۳۰۰۶۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل، آیین آغازین این همایش ملی که در سالن ولایت سپاه حضرت عباس (ع) اردبیل آغاز شد دانش‌آموزان منتخب شوراهای دانش‌آموزی برتر استان‌های نیمه شمالی کشور گرد هم آمدند تا در مدت سه روز در اردوگاه مقدس اردبیلی در قالب برنامه‌های آموزشی، پرورشی، تربیتی، فوق برنامه فعالیت‌های ورزشی حضور پیدا کرده آموخته‌ها و تجربیات ارزشمند خود را به همدیگر انتقال دهند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل در آیین آغازین این همایش اظهار کرد: ما امروز در یک کار شورایی در این مجموعه گرد هم آمدیم تا با همدلی و همراهی هدف مشخصی را که همان تربیت و تعالی برتر است به خوبی به نتیجه رسانده و در این زمینه به اجماع نظر کلی برسیم.

احمد ناصری افزود: کار شورایی و تشکیلاتی چندین ثمره خوب و خوشی را به همراه دارد که در وهله اول زمینه ارتقای اعتماد به نفس و دفاع از حقوق فردی و جمعی را فراهم کرده و زمینه‌ای را فراهم می‌آورد تا یک حرکت مطلوب و مناسب در پیشبرد امور و اهداف به نتیجه برسد.

وی به سازمان‌یافتگی وقدرت نفوذ چنین مجموعه‌هایی در کلیه حوزه‌ها اشاره کرد و یادآور شد: این کار سازمان یافته و تشکیلاتی توان جامعه را ارتقا می‌بخشد و یک هم‌افزایی و همدلی واقعی رقم می‌خورد.

مدیر کل آموزش وپرورش استان ادامه داد: هیچ انسان عاقلی منکر این نیست که بالاخره نسل دانش‌آموز ما باید در آینده در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی و ... مسؤولیتی را بپذیریند، گفت: ما چه بخواهیم و چه نخواهیم باید این امکانات، ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها را به دیگران واگذار کنیم و چه بهتر است که در این واگذاری بهترین تجربیات را نیز به نسل آینده انتقال دهیم.

وی یادآور شد: به سرعت تمام و خیره‌کننده همه این حوادث و رخدادها سپری شده و بالاخره باید کشور را در عرصه‌های آینده مدیریت کنند، گفت: آنچه که در این زمینه مهم و ارزشمند به نظر می‌رسد حرکت درست و منطقی در راستای اقدامات موثری است که می‌تواند زمینه همراهی‌ها و همدلی‌ها را فراهم کند.

گفتنی است:همایش شوراهای برتر نیمه شمالی کشور که به میزبانی اردبیل از امروز آغاز شده تا روز یکشنبه ادامه خواهد داشت و قرار است دانش‌اموزان در این گردهمایی در اردوگاه مقدس اردبیلی بیشتر با برنامه‌ها واهداف شوارها آشنا شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار