نماینده مردم اصفهان در مجلس:

پتانسیل نشریات تخصصی در جهت تثبیت جنبش نرم افزاری استفاده شود

خبرگزاری پانا: نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: دستگاه های متولی فرهنگ در ایران با استفاده بهینه از ظرفیت رسانه ای نشریات تخصصی می توانند از این پتانسیل به عنوان اهرمی برای تثبیت و توسعه جنبش نرم افزاری استفاده کنند.

کد مطلب: ۵۲۹۶۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار فرهنگی پانا، نیره اخوان بی طرف با بیان این مطلب افزود:جنبش نرم افزاری رویکرد و مفهوم بسیار مهمی است که مورد تاکید رهبر انقلاب اسلامی نیز بوده است و از این نظر استفاده از ظرفیت نشریات تخصصی برای تخقق این مفهوم ضروری است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب افزود:انقلاب اسلامی ایران زمانی در جهت تولیدنرم افزار قرار می گیرد که در مسیر ایجاد نهضت عظیم اجتماعی قدم بردارد.

به گزارش ستاد خبری اولین نمایشگاه نشریات تخصصی ، نیره اخوان بی طرف هم چنین ادامه داد:تولید مفاهیم بنیادین و رشته های تخصصی و فوق تخصصی در همه ساحت های سیاسی، فرهنگی و اقتصادی بشر نیازمند نهضت اجتماعی و سازمانی است که از آن می توان به عنوان انقلاب فرهنگی با جنبش نرم افزاری نام برد.

به عقیده این نماینده مجلس شورای اسلامی جنبش نرم افزاری کلمه حقی است که از سوی رهبر فرزانه نظام جمهوری اسلامی، آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) ابراز گردیده و از این نگاه وزارت ارشاد در برگزاری این نمایشگاه اقدام بسیار پسندیده ای کرده است.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس تاکید کرد: انتظار می رود دستگاه های متولی فرهنگی از این ظرفیت رسانه ای به خوبی استفاده کرده و پتانسیل های آن را در جهت تثبیت و توسعه جنبش نرم افزاری هدایت کند.

گفتنی است نخستین نمایشگاه نشریات تخصصی به همت معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی چهاردهم اسفند به مدت یک هفته در مرکز آفرینش های فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار