رییس ستاد بزرگداشت هفته دولت در آذربایجان غربی خبر داد:

افتتاح و کلنگ زنی 370 طرح عمرانی و اقتصادی در آذربایجان غربی

رییس ستاد بزرگداشت هفته دولت در استان و معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی گفت: 370 طرح عمرانی و اقتصادی همزمان با هفته دولت امسال با حضور برخی از اعضای هیات دولت، استاندار، معاونان استاندار و مسئولان کشوری و محلی در آذربایجان غربی افتتاح و کلنگ زنی می شود.

کد مطلب: ۵۲۹۱۱۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان غربی،نادر صفرزاده افزود: از این تعداد 231 مورد افتتاح طرح عمرانی، 104 مورد افتتاح طرح های اقتصادی و صنعتی و 35 مورد مربوط به کلنگ زنی طرح های عمرانی است.

وی اضافه کرد: برای اجرای 231 پروژه عمرانی در شهرستان های مختلف استان در مجموع بیش از شش هزار و 380 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی اظهار کرد: میزان سرمایه گذاری دولتی و خصوصی صورت گرفته برای اجرای 104 پروژه اقتصادی قابل افتتاح در هفته دولت امسال نیز نزدیک به یکهزار میلیارد ریال بوده است.

رییس ستاد بزرگداشت هفته دولت در استان آذربایجان غربی ادامه داد: در هفته دولت امسال 35 پروژه عمرانی نیز کلنگ زنی می شود که اعتبار برآورد شده برای آنها حدود سه هزار و 830 میلیارد ریال است.

صفرزاده از سفر دو عضو هیات دولت همزمان با هفته دولت به آذربایجان غربی خبر داد و گفت: حمید چیت چیان وزیر نیرو و شهیندخت مولاوردی معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری در این هفته ضمن حضور در شهر ارومیه به ترتیب در شهرستان های نقده و میاندوآب حضور می یابند.

وی افزود: در هفته دولت امسال علاوه بر افتتاح و کلنگ زنی طرح های عمرانی، اقتصادی و صنعتی در آذربایجان غربی، آیین های دیگری از جمله غبارروبی گلزار شهدا، بزرگداشت شهدای دولت در استان از جمله شهید کوچری شهید شاخص استانی و حضور مدیران دستگاه های اجرایی در رسانه ها برای تبیین فعالیت های صورت گرفته در طول سه سال فعالیت دولت تدبیر و امید در نظر گرفته شده است.

شیرازه محبت دبیر ستاد بزرگداشت هفته دولت دراستان نیز در این جلسه ضمن قدردانی از همراهی و همکاری رسانه های استان گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده سعی می شود همکاران رسانه ای در برنامه های بزرگداشت هفته دولت در استان مسئولان را همراهی کرده و حضوری پررنگ در انعکاس برنامه های این هفته داشته باشند.

آیین های بزرگداشت هفته دولت از فردا (سه شنبه) دوم شهریورماه آغاز می شود و تا هشتم شهریورماه ادامه می یابد.

هشتم شهریورماه سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر، رییس جمهور و نخست وزیر شهید نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

این شهیدان در هشتم شهریورماه سال 1360 به شهادت رسیدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار