دانشگاه آزاد اسلامی دانشجو می پذیرد:

پذیرش دانشجو بدون آزمون در 80 رشته مقطع کارشناسی

دانشگاه آزاد اسلامی تبریز برای سال جدید تحصیلی 96-95 باپذیرش در مقطع کارشناسی بدون آزمون در 80 رشته، فرصت مناسبی برای انتخاب داوطلبان ورود به دانشگاه ایجاد كرده است.

کد مطلب: ۵۲۸۷۸۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از آذربایجان شرقی ، حمید میرزایی گفت: برای پذیرش در دوره با آزمون این دانشگاه، داوطلبانی که در آزمون سراسری سال 95 سازمان سنجش شرکت کرده و مجاز به انتخاب رشته شده‌اند، می‌توانند از 31 مرداد تا 15 شهریور ماه برای شرکت در دوره‌های با آزمون دانشگاه به سایتwww.azmoon.org مراجعه و با استفاده از نمره، رتبه و شناسه که از طریق سازمان سنجش آموزش کشور دریافت کرده اند برای انتخاب رشته های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز اقدام کنند.
میرزایی افزود: چنانچه داوطلبان رشته ‌محل مورد نظر خود را در دفترچه رشته‌های باآزمون سراسری دانشگاه آزاد اسلامی پیدا نكردند در نظر داشته باشند که بیشتر رشته‌محل‌های دانشگاه آزاد اسلامی بدون آزمون هستند و درصورت تمایل می‌توانند با مراجعه به سامانه www.azmoon.org ثبت‌نام کنند.
معاون آموزشی و تحصیلات تكمیلی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز تصریح كرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز در حدود80 رشته به صورت بدون آزمون دانشجو می¬پذیرد كه علاقمندان می توانند با مراجعه به سایت مركز آزمون مراجعه و نسبت به انتخاب و ثبت نام رشته اقدام و با به همراه داشتن مدارك جهت ثبت نام به واحدتبریز مراجعه نمایند.
دانشگاه آزاد اسلامی تبریز جزو اولین واحدهای دانشگاهی كشور بوده و درسال 61 تأسیس یافته و هم اكنون با 237 رشته - مقطع تحصیلی و 1127 عضو هیأت علمی تمام وقت نیمه وقت و مدعو، یكی از مراكز بزرگ آموزش عالی منطقه شمالغرب می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار