نمایش پنج فیلم با موضوع شهدای غواص در جشنواره مقاومت

پنج فیلم با موضوع شهدای غواص در چهاردهمین جشنواره بین‌المللی مقاومت اکران می‌شود.

کد مطلب: ۵۲۸۷۳۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس فرهنگی پانا؛ روابط عمومی جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت با اعلام این خبر افزود: موضوع شهدای غواص به دلیل کیفیت معنوی و انسانی و مظلومیت توام با غیرت و مردانگی دلاور مردانی مخلص و جان بر کف، فضایی را در کشور رقم زد که منحصربه‌فرد و متفاوت بود. شهدای غواص آمده بودند تا یادمان نرود با دست بسته هم می‌توان عزت و شرف و میهن را حفظ كرد. در پاسداشت این مردانگی و غیرت موج خروشان قدرشناسی مردم از طیف‌های مختلف شکل گرفت تا رایحه شهیدان این خاک همه جا را فرا بگیرد. كاروانی از نور، از محبت، ایثار، و البته گمنامی! شهدای غواص و گمنامی كه حال و هوای کشور را دگرگون كردند، آمده بودند تا پیام ایستادگی و مقاومت را دوباره برایمان زنده كنند. آمده بودند تا یادمان نرود با دست بسته هم می‌توان عزت و شرف و میهن را حفظ كرد.

بر این اساس، در راستای اهمیت این موضوع جشنواره مقاومت در رویکردهای موضوعی‌اش آن را مورد توجه قرار داد و در این راستا پنج عنوان فیلم در بخش مسابقه حضور خواهند داشت.

بر پایه این خبر، عناوین فیلم‌های شهدای غواص جشنواره به این ترتیب است:

دایو به کارگردانی حسین دارابی و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفاه
پری دریایی به کارگردانی امیرمسعود آقابابائیان و تهیه‌کنندگی محمدرضا عرب
زبان سنگ‌ها به کارگردانی و تهیه‌کنندگی شبکه نصرTV و محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج
پوتین به کارگردانی محمد کوکبیان و مهدی لارویی و تهیه‌کنندگی شبکه نصرTV محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج
آغوش امن به کارگردانی محمدمهدی فکریان- علی طادی و تهیه‌کنندگی علی طادی

گفتنی است چهاردهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت با شعار "تجلی گفتمان فرهنگی انقلاب اسلامی" به همت بنیاد فرهنگی روایت و انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس از 2 تا 9 مهرماه سال جاری در تهران برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار