بارسلونا قهرمان سوپر کاپ اسپانیا شد

در دیدار برگشت سوپر جام اسپانیا دو تیم بارسلونا و سویا در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف هم رفتند. بارسلونا بازی رفت را 2 بر 0 برده بود.

کد مطلب: ۵۲۸۰۴۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا؛ بازی طبق انتظار با برتری بارسلونا آغاز شد. برخلاف جریان بازی در دقیقه 4 سویا صاحب یک موقعیت شد اما براوو اولین موقعیت بازی را سیو کرد.

دقیقه 10 روی دید فوق العاده مسی و پاسش برای آردا توران، آردا درون محوطه صاحب توپ شد توپ را به سمت راست دروازه سویا فرستاد و ارزش هایش را نشان داد.

دقایقی بعد آنخل کورئا یک موقعیت نصف و نیمه داشت اما خطری دروازه براوو را تهدید نکرد. دقیقه 17 روی پاس الکس ویدال، مسی شوتی را از درون محوطه می زند که توپ به تیرک دروازه اصابت می کند. مهم ترین اتفاق بازی بعد از گل در دقیقه 32 اتفاق افتاد جایی که روی یک پاس کات بک از سوی بازیکنان سویا و شوت بازیکنان این تیم توپ به دست ساموئل اومتیتی خورد و داور اعلام پنالتی کرد.

ویسنته ایبورا کاپیتان آنجلوسی ها پشت توپ ایستاد اما ضربه اش را کلودیو براوو مهار کرد. در دقایق آخر نیمه اول روی یک سانتر خطرناک از سمت راست بازیکنان سویا یک موقیت خطرناک داشتند اما ضربه سر گابریئل مرکادو به تیر افقی دروازه براوو برخورد کرد.

بارسلونا در ابتدای نیمه دوم به گل دوم رسید. روی دفع توپ ضعیف سرخیو ریکو توپ زیاد دور نشد و پس از یک پاس در حوالی فاصله 25 متری به آردا توران رسید او با یک ضربه دیدنی توپ را از بالای سر ریکو وارد دروازه کرد.

دقایقی بعد بازهم آردا یک شوت سهمناک را زد اما توپ با اختلاف کمی به بیرون رفت.

دقیقه 55 روی حرکت دینیه از سمت چپ و سانترش بارسلونا به گل سوم رسید. لیونل مسی سانتر دینیه را با یک ضربه سر زیبا وارد دروازه ریکو کرد.

در ادامه بازی به نفع بارسلونا پیشرفت اما مهم ترین نکته این بود که بارسا تقریبا 15 دقیقه آخر با به خاطر مصدومیت بارسلونا و نداشتن تعویض 10 نفره ادامه داد. دقیقه91 هم مسی یک موقعیت خوب داشت اما توپ وارد دروازه نشد. بعد از آن هم ویتولو یک فرصت را برای سویا از دست داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار