نشست مدرسان آموزش خانواده بامحوریت اقتصاد مقاومتی و مهارت زندگی در یزد

نشست هم اندیشی مدرسان آموزش خانواده با محوریت آموزش اقتصاد مقاومتی در چارچوب مهارت زندگی در سالن اجتماعات اداره کل آموزش و پرورش برگزار شد.

کد مطلب: ۵۲۶۶۸۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان یزد، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد در این نشست اظهار داشت : همسویی در آموزش دانش آموزان و خانواده مکمل یکدیگر و عامل اثر بخش تر بودن فرآیند آموزش می باشد.
" علی سرداری" افزود: همراهی ادارات انجمن اولیاء و مربیان، مشاوره و پیشگیری از آسیب های اجتماعی که زیر مجموعه سه واحد مختلف در آموزش و پرورش می باشند عامل هم افزایی در رسالت آنها می شود.

معاون برنامه ریزی آموزش و پرورش استان یزد نیز آموزش اقتصاد مقاومتی برای خانواده ها را موضوعی تخصصی عنوان کرد و افزود : آموزش به خانواده ها نیازمند مدرسان آموزش خانواده که دوره های تخصصی را گذرانده باشند می باشد. "علیرضا مصباح فر" بررسی چالش ها و فرصت های آموزش خانواده و تحلیل آموزش اقتصاد مقاومتی و مهارت زندگی را نیاز ضروری خانواده ها عنوان کرد.

همچنین در این جلسه فرآیند فعالیت آموزش خانواده در مدارس مورد بحث قرار گرفت و مقرر گردید نیازهای تخصصی و ریز آموزش به خانواده ها استخراج گردد و برای تعیین مدرسان توانمند در هرزمینه ازبین آنها نظر سنجی صورت گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار