تجلیل از خبرنگاران و عکاسان برتر خبرگزاری بسیج استان همدان

به‌مناسبت هفته خبرنگار تجلیل از خبرنگاران فعال و عکاسان برتر خبرگزاری بسیج در دانشگاه امام حسین (ع) با حضور مدیرعامل خبرگزاری بسیج در دانشگاه امام حسین (ع) همدان برگزار شد.

کد مطلب: ۵۲۶۳۲۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از همدان، مراسم تجلیل از خبرنگاران فعال و عکاسان برتر خبرگزاری بسیج همزمان با برگزاری دوره آموزشی خبرگزاری بسیج استان همدان با حضور مدیرعامل خبرگزاری بسیج، سرپرست، خبرنگاران و عکاسان خبرگزاری بسیج استان همدان در دانشگاه امام حسین (ع) همدان برگزار شد.
معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین در این مراسم با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که فرمودند «روابط عمومی‌ها در بخش‌های مختلف باید فعال عمل کنند، اظهار کرد: اطلاع‌رسانی کاری ظریف است و به نحوی نیست که یک نفرمقابل دوربین بنشیند و خطاب به مردم عملکردهایش را بیان کند چراکه کاری هنرمندانه است.
اسماعیل احمدی با اشاره به فعالیت خبرگزاری بسیج، وظیفه، رسالت و ماموریت اصلی این سایت را اطلاع رسانی و انعکاس اخبار برنامه و فعالیت‌های بسیج عنوان کرد.
وی در خصوص سیاست و تدابیر سایت بسیج گفت: هماهنگی کامل نمایندگی و فرماندهی، طراحی اقدامات مبتنی بر آموزه های علمی و بومی بر پایه های اسلام ناب و آموزش های علمی و عملی به رده ها از سیاست ها و تدابیر مدنظر است.
مدیرعامل خبرگزاری بسیج با بیان اینکه پایگاه ها باید دارای سه ویژگی اصلی باشند، خاطرنشان کرد: پایگاه‌ها باید از لحاظ کمی، کیفی ، ابتکار و نوآوری در رده بالا قرار بگیرند.
سرپرست خبرگزاری بسیج استان همدان نیز در ادامه با اشاره به اینکه قلم و نگارش خبرنگار می‌تواند منجر به ایجاد امنیت و آسایش یا برهم زدن آرامش در جامعه شود، اظهار داشت: خبرنگاران بسیج روایتگران اسطوره های عشق و ایثار این سرزمین هستند که در سخت ترین شرایط از آزمون های خود موفق و سربلند خارج شده اند.
مریم صابری یگانه با بیان اینکه خبرنگاران در جامعه پل ارتباطی با مسئولان هستند، تصریح کرد: رسانه ها امروز به عنوان چشم بینا و گوش شنوای جامعه در راستای رفع مشکلات و دردهای مردم نقش بسیار مهمی در جامعه دارند.
وی در ادامه اظهار داشت: اگر اقدامات و فعالیت‌های انجام شده پیوست رسانه ای نداشته باشد کمترین بازخورد را در جامعه خواهد داشت بنابراین حذف رسانه از برنامه ها ضربه مهلک بر جامعه وارد خواهد کرد.
در این همایش از خبرنگاران برتر و فعال خبرگزاری بسیج در سطح استان همدان با اهداء لوح تقدیر، تجلیل به عمل آمد.
در این مراسم خانم زیبا نوری و فرزانه کیان‌پور به عنوان خبرنگار برتر و فعال خبرگزاری بسیج همدان بر اساس شاخص‌های ارزیابی تولیدات خبری برتر در استان همدان انتخاب شدند.
همچنین از خانم سعیده کیان‌پور به عنوان عکاس خبرگزاری بسیج و آقایان یونس کریم آبادی و مجتبی محبتی به عنوان عکاسان برتر راهیان نور تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار