فرمانده قرارگاه شمالغرب نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

تبعیت از ولی فقیه، افتخار نیروهای مسلح است/باید مراقب توطئه دشمنان بود

فرمانده قرارگاه شمالغرب نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: افتخار تک تک نیروهای مسلح ایران اسلامی، تبعیت از ولی فقیه است.

کد مطلب: ۵۲۵۵۱۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، امیر سرتیب دوم کیومرث شرفی در آیین معارفه فرمانده جدید ارتش قرارگاه حمزه 21 تبریز در تالار معلم تبریز با اشاره به فداکاری‌های 48 هزار شهید ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس اظهار کرد: نیروهای مسلح ایران اسلامی، مدافعین سرسخت ولایت، اسلام و حریم اهل بیت (ع) هستند.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح، دژهایی تسخیرناپذیر و زینت رهبری و ولایت هستند، ادامه داد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، جوانان با تجربه، مومن و متعد هستند که در دفاع از حریم اسلام و انقلاب، خود را محدود نکرده و در هر جایی که تشخیص دهند آماده ایثار و جانفشانی می باشند.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در مورد نیروهای مسلح نظام ایران اسلامی گفت: آمادگی جسمانی و انگیره معنوی نیروهای مسلح، این رزمندگان را از نیروهای مسلح سایر کشورها متمایز می‌کند.

فرمانده ارتش قرارگاه شمالغرب کشور افزود: ارتش، سپاه پاسداران، نیروی مقاومت بسیج و ... دارای مشروعیت الهی هستند؛ چرا که در راس همه آن‌ها شخصی به نام ولی فقیه قرار دارد.

به گفته شرفی، تمامی پیروزی های نیروهای مسلح ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس و پس از آن، در اثر توجه به عواملی همچون ولایت فقیه، اسلام و آرمان های انقلاب اسلامی بوده است.

شرفی با بیان اینکه تلاش تمامی نیروهای مسلح، متمرکز به احیای کلمه الله است گفت: افتخار نیروهای مسلح این است که گوش به فرمان شخصی به عنوان ولی فقیه شجاع و آگاه هستند.

وی همچنین در بخشی از سخنان خود، توطئه دشمنان را همیشگی دانست و اظهار کرد: باید همیشه مراقب باشیم و توطئه‌های دشمنان و بدخواهان ایران اسلامی در تمامی حوزه‌های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و ... را ناکام بگذاریم.

گفتنی است، در این آیین امیرسرتیپ دوم ستاد ' غلامحسین ظهیرمالکی ' به عنوان فرمانده جدید قرارگاه عملیاتی لشکر 21 حمزه معرفی و از خدمات امیر نادر نجفی تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار