نشست مشترك مدیرعامل شهركهای صنعتی با مدیران شركتهای خدماتی استان زنجان

نشست مشترك مدیرعامل شركت شهركهای صنعتی استان زنجان با مدیران شركتهای خدماتی شهرك های صنعتی استان برگزار شد.

کد مطلب: ۵۲۵۲۹۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا زنجان، مدیرعامل شركت شهركهای صنعتی استان زنجان با تبریك هفته حمایت از صنایع كوچك اظهار داشت: به منظور اجرای اصل 44 قانون اساسی و با توجه به ابلاغ آیین نامه اجرایی قانون نحوه واگذاری شهرکها و نواحی صنعتی به بخش خصوصی، اداره امور شهركهای صنعتی به بخش خصوصی واگذار و امور مربوط به نگهداری شهرک به آنان محول می گردد. امیر حمیدنیا افزود: در این واگذاریها، شرکتهای خدماتی متشکل از صاحبان واحدهای مستقر در شهركها و نواحی تشکیل و مدیریت شهرکها و نواحی صنعتی را برعهده می گیرند .

وی اظهار داشت: در استان زنجان اداره امور شهركهای صنعتی اشراق، نوآوران، تخصصی روی، شریف ابهر، خرمدره، هیدج ، ناحیه صنعتی طارم و ناحیه صنعتی ایجرود به شركت های خدماتی متشكل از واحدهای صنعتی شهرك یا ناحیه واگذار گردیده كه در مجموع اداره امور هشت شهرك و ناحیه صنعتی این استان به بخش خصوصی واگذار شده است .

رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان خاطر نشان کرد: شرکت شهرکهای صنعتی استان حلقه ارتباطی دولت با واحدهای صنعتی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی استان به شمار می رود .

حمیدنیا عمده ترین مشكل در شركت های خدماتی را وصول مطالبات و حق شارژ عنوان و تصریح كرد: با توجه به اینكه هزینه نگهداری از تاسیسات و اداره امور شهركها نیازمند هزینه است، ما باید به دنیال راه حلی منطقی برای حل مشكل وصول مطالبات بوده و در كنار آن بتوانیم برای شهركهای صنعتی درآمد پایدار ایجاد نماییم .

این مقام مسئول اضافه كرد: برای حل مشكلات موجود شركت شهركهای صنعتی استان همواره در كنار شركت های خدماتی شهركها خواهد بود و در چارچوب قوانین و مقررات موجود به رفع مشكلات كمك خواهد كرد .

شایان ذكر است در این نشست مدیران عامل شركت های خدماتی شهركهای صنعتی استان زنجان نیز به بیان مشكلات موجود در شهركهای تحت مدیریت خود پرداختند .

/جواد کریمی/

انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار