معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی استان خبر داد :

مشکل افزایش حقوق رتبه بندی حرفه ای معلمان برای بازنشستگی رفع شد

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی استان آذربایجان شرقی گفت:با پیگیری های بعمل آمده از سوی وزارت آموزش و پرورش، مشکل اعمال افزایش حقوق رتبه بندی حرفه ای معلمان در تعیین حقوق بازنشستگی رفع شد.

کد مطلب: ۵۲۵۱۹۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، بهروز اصغری اردلانی با اعلام این خبر اظهار داشت، از این به بعد ، حقوق بازنشستگی فرهنگیان محترم با اعمال افزایش حقوق ناشی از رتبه بندی حرفه ای معلمان محاسبه و حقوق بازنشستگی همکارانی که از نیمه دوم سال 1394 بدون اعمال افزایش حقوق مذکور برقرار گردیده بود نیز اصلاح خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرروش استان اظهار داشت؛ رفع مشکلات بازنشستگان محترم و تکریم و جلب رضایت حداکثری آنان جزو اولویت های اداره کل بوده و در این راستا از تمام ظرفیت­ها و امکانات موجود استفاده خواهد شد. مدیر صندوق بازنشستگی استان نیز در ادامه با بیان نقطه نظرات خود در مورد روند بررسی و برقراری حقوق بازنشستگی فرهنگیان مشمول ضوابط بازنشستگی در سال 1395، بر رفع موانع و مشکلات اداری موجود در فرایند برقراری حقوق بازنشستگی و وظیفه فرهنگیان استان با همکاری و تعامل متقابل تأکید نمود.

همچنین در جلسه مشترک معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل با مدیر محترم صندوق بازنشستگی استان آذربایجان شرقی، راهکارهای توسعه همکاری های فی مابین اداره کل آموزش و پرورش استان با مدیریت بازنشستگی بمنظور تسریع در بررسی پرونده های همکاران مشمول بازنشستگی بررسی و بر رفع موانع موجود و تسریع در برقراری حقوق بازنشستگان سال 1395 تأکید گردید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار