مدیركل امور زنان و خانواده خبر داد:

تمركز فعالیت های امور بانوان در مناطق محروم كشور

مدیركل امور زنان از تمركز فعالیت های امور بانوان وزارت آموزش و پرورش در مناطق محروم كشور خبر داد.

کد مطلب: ۵۲۴۶۵۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس آموزش و پرورش پانا،مهناز احمدی در نشست تخصصی با عنوان «شناخت ابعاد شخصیتی بانوی كرامت» كه به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه «س» با حضور جمعی از زنان شاغل در حوزه ستادی، و در ساختمان علاقمندان برگزار شد، اظهار كرد: امور زنان و خانواده مغز متفكر جامعه زنان فرهنگی است و بانوانی كه در حوزه ستادی شاغلند باید پرانرژی و دارای روحیه ای پرنشاط و پویا باشند.

وی افزود: مسیر ارتقای زنان در بدنه مدیریتی باید هموارتر شود و مشكلات در این زمینه تنها با همكاری زنان شاغل در حوزه های مختلف ستادی مرتفع خواهد شد.
احمدی رسالت اصلی امور زنان و خانواده را ارتقای وضعیت زنان فرهنگی و دختران دانش آموزان عنوان كرد و افزود: نقش الگویی در نظام تعلیم وتربیت بسیار مؤثرتر از روش سخنرانی است و دانش آموز ،مربی و معلم خود را الگو قرار می دهد و رفتار خوب او را زودتر از سخنرانیش می پذیرد.
مدیركل امور زنان و خانواده با اشاره به ابعاد مختلف شخصیتی حضرت معصومه «س» ازدواج نكردن و مهاجرت ایشان را در راستای فعالیت اجتماعی و خدمت به ولایت امام رضا (ع) دانست و افزود: شخصیت بزرگ حضرت فاطمه معصومه «س» الگوی بزرگی است كه باید برای جامعه بازگو شود تا دختران دانش آموز ، این شخصیت بزرگ را در زندگی الگوی خود قرار دهند.
وی خاطرنشان کرد:با مطالعه زندگی حضرت فاطمه معصومه "س"دیگر جایی برای تردید در نقش اجتماعی زنان درجامعه باقی نمی ماند واین تصور که فعالیت زنان تنها به نهاد خانواده مربوط شود را باطل می کند.
احمدی تصریح كرد: توسعه تشكیلات مردمی در كاهش آسیب های اجتماعی بسیارمؤثر است و می تواند راهكارهای جدیدی در راستای رفع مشكلات ارائه نماید.
مدیركل امور زنان و خانواده افزود: از عدالت و صداقت حرف زدن بسیارآسان است اما با صداقت بودن وعادل بودن همراه با زحمت است و ما بااین نگاه بیشتر فعالیت هایمان را در مناطق محروم و دورافتاده متمرکز کرده ایم.
گفتنی است ؛ در پایان این نشست جلسه پرسش و پاسخ نیز برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار