ناامنی مدارس استرالیا برای دانش‌آموزان معلول

سازمان ملل متحد برای رسیدگی به پرونده‌های مرتبط با ناامنی مدارس استرالیا برای دانش‌آموزان معلول فراخوانده شد.

کد مطلب: ۵۲۳۲۷۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا؛ گروهی از کارشناسان از سازمان ملل درخواست کرده‌اند پرونده‌هایی را که بر اساس آنها دانش‌آموزان معلول در مدارس استرالیا مورد آزار و اذیت قرار گرفته و در اتاق‌های تاریک حبس می‌شوند، بررسی کند.
اگرچه تاکنون تحقیقاتی انجام نگرفته که نشان دهد میزان فراگیری این مشکل تا چه حد است اما وجود پرونده‌های فوق این نگرانی را بوجود می‌آورد که دانش آموزان استرالیایی در مدارس با سطحی از آزار و اذیت‌ و بی‌توجهی روبرو هستند و معلمان برای حمایت از دانش آموزانی که نیازهای جدی دارند اغلب با مشکل روبرو می‌شوند.
بررسی‌های جدید حاکیست وجود نقص در سیستم آموزشی، موجب اذیت و آزار و آسیب‌دیدن دانش‌آموزان شده است. همچنین گزارش این نگرانی‌ها درباره آسیب‌دیدگی دانش‌آموزان به سازمان ملل متحد نشان می‌دهد که سیستم‌های آموزشی موجود در این کشور حداقل برای دانش‌آموزان معلول مناسب و مطمئن نیستند.
به گزارش سایت کانورسیشن، در سال ۲۰۱۴ مطالعه‌ای در مورد ایمنی و صدمات وارد شده به دانش آموزان مبتلا به معلولیت‌های شناختی در مدارس استرالیا انجام گرفت و مشخص شد که نیازها و حقوق این کودکان به طور کامل شناخته نشده و همین امر موجب می‌شود که آنها بیشتر نادیده گرفته شده و بیشتر صدمه ببینند.
منبع:ایسنا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار