مدیر سازمان دانش آموزی آذربایجان شرقی خبر داد:

عقد قرارداد مجتمع رفاهی 21 اردیبهشت با اردوی راهیان نور استان اردبیل

مدیر سازمان دانش آموزی آذربایجان شرقی از عقد قرار داد فی مابین مجتمع رفاهی و آموزشی 21 اردیبهشت استان و سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل خبر داد.

کد مطلب: ۵۲۱۹۵۶
لینک کوتاه کپی شد

ناصر مقدم در گفت و گو با خبرنگار پانا با بیان این که دامنه فعالیت های مرکز 21 اردیبهشت به خارج از استان رسید، اظهار داشت: در راستای فعالیت های اقتصادی و در آمدزایی سازمان دانش آموزی کشور، مرکز آموزشی رفاهی 21 اردبیهشت سازمان دانش آموزی استان پس از انعقاد قرار داد با معاونت پرورشی و فرهنگی و معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان برای تهیه، پخت و سرو غذای برنامه ها و اردوی های این معاونت ها با سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل نیز قرار داد بست.


وی افزود: این قرار داد یک ماهه بوده و بر این اساس 30 هزار پرس غذا برای دانش آموزان استان اردبیل که در اردوی راهیان نور شمالغرب کشور شرکت می کنند به ارزش 2 میلیارد و200 میلیون ریال تهیه و تحویل داده خواهد شد.
مدیر سازمان دانش آموزی آذربایجان شرقی همچنین از تهیه و سرو غذای طرح یاوران ولایت بسیج دانش آموزی استان خبر دا د و گفت: مرکز آموزشی رفاهی 21 اردیبهشت آماده خدمت رسانی شایسته به دانش آموزان و اردوی های دانش آموزی می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار