نشست صمیمی دانش آموزان عضو سازمان دانش آموزی با امام جمعه دیّر

مدیر آموزش و پرورش بهمراه معاون پرورشی ،حراست و مسئول سازمان دانش آموزی بهمراه دانش آموزان عضو سازمان دانش آموزی در دفتر امام جمعه محترم حضور یافته و ضمن تبریک پنجم مرداد سالروز اقامه اولین نماز جمعه به امامت آیت الله طالقانی (ره) با حضرت حجت الاسلام والمسلمین حسینی دیدار نمودند.

کد مطلب: ۵۲۱۹۴۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از دیر ، مدیر آموزش و پرورش بهمراه معاون پرورشی ،حراست و مسئول سازمان دانش آموزی بهمراه دانش آموزان عضو سازمان دانش آموزی در دفتر امام جمعه محترم حضور یافته و ضمن تبریک پنجم مرداد سالروز اقامه اولین نماز جمعه به امامت آیت الله طالقانی (ره) با حضرت حجت الاسلام والمسلمین حسینی دیدار نمودند.

مدیر آموزش و پرورش دیر در این دیدار گفت: بمناسبت 5 مرداد سالروز اقامه اولین نماز جمعه به امامت آیت الله طالقانی بر خود لازم دانستیم تا از حضور مستمر و اثر گذار امام جمعه محترم و همكاری های همه جانبه ایشان در سطح شهرستان و بخصوص آموزش و پرورش تقدیر نماییم.

احمد عبدالله زاده با تاکید بر حضور پرشور دانش آموزان در فریضه نماز جمعه گفت : دانش آموزان می توانند ضمن شرکت در در نماز عبادی سیاسی جمعه در برنامه های فرهنگی این ستاد همکاری کنند.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی امام جمعه شهرستان نیز با اشاره به ظرفیت نماز جمعه افزود:نماز جمعه محور مسایل دینی، مذهبی و سیاسی است.

امام جمعه دیّر گفت : در خطبه های نماز جمعه از یک طرف توصیه ی مردم به تقوا و پاکدامنی و ایمان و مسائل اخلاقی و از طرف دیگر آگاه کردن مردم از جریانهای سیاسی و توطئه های دشمنان و تهدیدهایی که جامعه اسلامی دارد و راههای مقابله با آن و اوضاع دنیای اسلام است را اعلام میکند.

وی گفت : شرکت مردم در نماز جمعه نمایانگر وحدت کلمه و تحکیم کننده جامعه و مردم است و اقتدار جامعه اسلامی را به رخ دشمنان می رساند.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به اینکه این جایگاه متعلق به نظام و رهبری است افزود : کسانی که آگاهانه و بدون علت و عذر شرعی در نماز جمعه که امری واجبی است شرکت نمی کنند زاویه با نظام و رهبری دارند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار