مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک کرمان:

رضایت شغلی، مؤلفه ی اصلی موفقیت در کار است

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک کرمان در دیدار با نمایندگان مدیران مقطع ابتدایی، گفت: رضایت شغلی، مؤلفه ی اصلی موفقیت در کار است.

کد مطلب: ۵۲۰۹۴۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از کرمان،سرور اسکندری افزود: کار در مقطع ابتدایی بسیار حساس است و اهمیت این موضوع بر کسی پوشیده نیست، بنا بر این باید در جهت پایه گذاری صحیح و درست آموزش و پرورش، دانش آموزان در این مقطع حساسیت لازم صورت بگیرد و با طرح ها، برنامه ها و ایده های نو در برآوردن این هدف گام برداشته شود .

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک کرمان رضایت شغلی را مؤلفه ی اصلی موفقیت در کار دانست و گفت: در حال حاضر اولویت آموزش و پرورش در بخش عمرانی، تکمیل طرح های نیمه تمام است و در این خصوص باید حمایت خیران مدرسه ساز را جلب نماییم.

وی همراهی و همکاری با سیاست های کاری اداره را از مهمترین اصول این مدیریت دانست و گفـت: لازم است مدیران ضمن رعایت این سیاست ها، طرح های نو و بدیع نیز در راستای همین سیاست ها جهت پویایی و به روز بودن آموزش و پرورش گام های موثری بردارند.

اسکندری سه مشکل نیروی انسانی، تجهیزات و مسایل مالی را از مشکلات همیشگی آموزش و پرورش بر شمرد و گفت: با همدلی و همراهی می توان بر این مشکلات فائق آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار