نود و یکمین جلسه شورای نظارت بر مدارس آموزش از راه دور برگزار شد

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش لرستان در نود و یکمین جلسه شورای نظارت بر مدارس آموزش از راه دور به ضرورت شفاف سازی دستورالعمل های مدارس آموزش از راه دور اشاره کرد وگفت : با ارتقاء صلاحیت های حرفه ای عوامل اجرایی این مدارس می توان به گسترش فرهنگ علم آموزی و جلوگیری از تخلفات احتمالی کمک کرد

کد مطلب: ۵۲۰۵۱۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از لرستان ،محمد حسین اردشیر توسعه مشارکتهای همه جانبه را از اهداف تاسیس این مدارس برشمرد و افزود : مدارس آموزش از راه دور ظرفیت بالقوه ای برای بازماندگان از تحصیل است تا بتوانند متناسب با موقعیت خود به ادامه تحصیل بپردازند .

وی خاطر نشان کرد : موسسان و مدیران باید معتمد و لایق باشند تا مطابق با اهداف تاسیس این مدارس حرکت کرده و از نگاه صرف مادی و تجاری اجتناب کنند

اردشیر بر این نکته تاکید کرد که این مدارس باید درخدمت بازماندگان از تحصیل باشندو افزود : مدارس آموزش از راه دور مکمل مدارس عادی و دولتی است .

وی تاکید کرد : آموزش و پرورش ضمن حمایت، هدایت و نظارت بر آموزش از راه دور ، ارتقای کیفی را مهمترین رویکرد خود تلقی می کند .

کارشناس مسئول مدارس آموزش از راه دورآموزش و پرورش لرستان هم در این جلسه به فعالیت 100آموزشگاه آموزش از راه دور در سطح استان اشاره کرد و گفت : قریب به 7هزار و 500 دانش آموز در این مدارس مشغول به تحصیل می باشند .

عزت رضایی در ادامه به کسب 2مقام توسط دانش آموزان این مدارس در جشنواره سراسری قلم اشاره کرد و گفت : در یازدهم مرداد ماه در جلسه ای با حضور مقام عالی وزارت از برگزیدگان این جشنواره تجلیل خواهد شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار