مسابقات قرآن بهترین مناسبت برای حضور در خوان پر نعمت الهی است

علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش در پیامی به مسابقات قرآن دانش آموزان کشور در همدان اعلام کرد: این مسابقات فرصتی برای حضور در خوان پر نعمت الهی است.

کد مطلب: ۵۲۰۲۳۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهر تهران ، در این پیام که شامگاه یکشنبه در آئین آغازین سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان کشور در همدان قرائت شد، آمده است: درود و سلام خداوند بر شما فرزندان عزیزم که با کسب علوم و معارف قرآن، عترت و نماز آینده ای روشن را برای خود و میهن عزیز اسلامی نوید می دهید.

در ادامه این پیام افزوده شده: خدا را شاکریم که امروز فعالیت های قرآن، عترت و نماز در مدارس بر طبقی از کرامت و عزت قرار دارد و میلیون ها دانش آموز در این استان گام می نهند و این مقدمه ای برای انس با قرآن و اهل بیت(ع) است.

مسابقات قرآن، عترت و نماز بهترین مناسبت برای حضور در خوان پر نعمت الهی است و حضور با نشاط شما عزیزان در سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز در تابستانی گرم و حرکت آفرین، بهاری زیبا و شوق آفرین را نوید می دهد، امید می افزاید و نشاط می آفریند.

در سالی که توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» نامگذاری شده است، شما عزیزان را به مضمونی زیبا از رهنمودهای ایشان متذکر می شوم که فرمودند: « بکوشید با دو بال مادی و معنوی به اوج تکامل انسانی و پیشرفت مادی و اجتماعی نایل آیید و در راه رسیدن به این هدف دشوار، اما دست یافتنی همه ی همت خود را مصروف دارید».
از خداوند بزرگ می خواهم به رهروان این مسیر مقدس، بصیرت در تشخیص، شجاعت در اقدام و نصرت در نتیجه عنایت فرماید.
همه ی تلاشگران و دست اندرکاران این عرصه ی آسمانی که با تلاش های صادقانه و خالصانه ی خود باعث درخشش دستگاه تعلیم و تربیت در عرصه فعالیت های قرآنی در بین دستگاه های کشور در سال تحصیلی 95-94 شده اند، به ویژه همکاران ارجمندم در معاونت پرورشی و فرهنگی، ادارات کل آموزش و پرورش استان های خراسان رضوی و همدان و اداره ی کل قرآن، عترت و نماز وزارت متبوع در برگزاری این دوره از مسابقات سپاسگزاری می نمایم.
فانی در این پیام ابراز امیدواری کرد دانش آموزان و دست اندرکاران این مسابقات در سایه سار زلال ولایت و رهنمودهای داهیانه ی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و حمایت های ارزشمند دولت تدبیر و امید بیش از پیش موفق و منصور باشند.
سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان کشور با حضور 700 قاری قرآن به میزبانی همدان از امروز آغاز و تا ششم مردادماه ادامه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار