رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون عنوان کرد:

ضرورت راه اندازی مدارس فنی حرفه ای در منطقه بردخون

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون گفت : آموزش و پرورش دستگاهی مهم، حساس و بزرگ در کشور است و تنها با همراهی، همیاری و مشارکت مردم و ادارات می تواند به اهداف بلند خود برسد.

کد مطلب: ۵۲۰۰۴۷
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار پانا از بردخون : ظهیر محمودی در نشست با فرماندار شهرستان دیّرافزود : آینده منطقه به دلیل استقرار منابع گازی و نفتی کانون توجه و توسعه است که ضرورت دارد نیروی انسانی موردنیاز صنایع آموزش و تربیت شود و ضرورت فعالیت و راه اندازی مدارس فنی حرفه ای بیش از گذشته احساس می شود.
محمودی اضافه کرد: بردخون بخشی مهم از شهرستان دیّر است و می طلبد مشکلات و کمبودهای آن بررسی، کارشناسی و رفع شود که احداث فضاهای آموزشی و پرورشی با توجه به افزایش جمعیت دانش آموزی و 6پایه شدن ابتدایی یکی از نیازها است که اکنون سه فضای آموزشی کمبود داریم و برخی مدارس با کمبود فضا برای کلاس، نمازخانه، کارگاه و آزمایشگاه روبرو است.
رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون با بیان مشارکت ضعیف مردمی به دلیل درآمد پایین، گفت: مشارکت مالی در مدارس مناسب نیست و نیاز است بر اساس سند چشم انداز و سند تحول بنیادین توجه بیشتری به راه اندازی هنرستان های فنی حرفه ای و کاردانش در منطقه داشته باشیم تا پاسخگوی نیازهای آینده صنایع عظیم گازی پارس شمالی در آینده باشیم.
وی ساختمان فعلی اداره آموزش وپرورش منطقه را تخریبی و غیرمناسب دانست و ادامه داد: ساخت مدرسه امیرکبیر از سال 89آغاز شده اما با وجود نیاز منطقه تاکنون بهره برداری نشده که امیدداریم امسال تکمیل گردد و با توجه و حمایت مردم و مسئولان پنجره ای جدید رو به نظام تعلیم و تربیت منطقه باز شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار