انتقاد امام جمعه خوسف از تغییر فرماندار خوسف

امام جمعه خوسف از تغییر فرماندار خوسف انتقاد کرد.

کد مطلب: ۵۱۹۲۴۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان جنوبی ،نماز جمعه این هفته خوسف با حضور امت حزب ا... و همیشه در صحنه شهرستان در مصلای نماز جمعه مسجد جامع به امامت حجت الاسلام والمسلمین شاهبیکی اقامه شد.

امام جمعه خوسف با اشاره به سالروز اقامه اولین نماز جمعه کشور به امامت ابوذر زمان "آیت ا... طالقانی " به فرمان امام راحل و روز نماز جمعه با تقدیر از حضور پرشور مردم شهرستان در نماز عبادی سیاسی جمعه و اعضای ستاد برگزاری نماز جمعه خوسف گفت: نماز جمعه تنها فریضه ای است که در قرآن کریم سوره ای به این نام و آیه خاص این فریضه آمده است و در سید ایام ، روز عید بزرگ جمعه اقامه می شود ، قرارگاه ایمان و بصیرت و فرهنگ است که حضور مردم و اجتماع تاثیر گذار باعث ترس و خنثی کردن توطئه های دشمنان و . . . می شود.

حجت الاسلام والمسلمین شاهبیکی با انتقاد از عزل و نصب های پیامکی و بی برنامه اخیر در سطح استان که بدون هماهنگی با نمایندگان مردم ، نخبگان و خود مسئولان افزود: وقتی شبانه در یک حکم 3 فرماندار و 5 بخشدار بدون هیچگونه اطلاع قبلی عزل می شوند به صلاح استان ، مردم و مسئولی که تازه وارد استان شده نیست ،حداقل در یک مراسم تودیع و معارفه و خداحافظی با مردم و مسئولان این کار انجام می شد، شما که دم از تدبیر می زنید چرا اخلاق و تدبیر را فراموش می کنید؟ و آسیبی به جامعه می زنید که قابل جبران نیست ؟ اگر به خاطر انتخابات آینده رئیس جمهور این اقدامات در سطح استان انجام شده به ضرر شما خواهد بود و بر عکس جواب خواهد داد ، من بعید می دانم که اگر این خبر به گوش رئیس جمهور نیز برسد آنرا تایید نخواهد کرد.

وی با اشاره به عزل فرماندار مردمی و سختکوش شهرستان خوسف افزود: فردی که چند سال برای مردم شهرستان خدمت کرده و یکدفعه با بی احترامی عزل شود برای خود فرد ، مردم ، مسئولان و بخصوص نماینده مردم قابل قبول و پذیرش نیست و مسئولان استان بدانند که اگر برای رای جمع کردن و تغییر نظر مردم شهرستان این اقدام انجام شده نخواهند توانست رای مردم را تغییر دهند مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه شهرستان خوسف همیشه پیرو خط ولایت بوده و هستند.

در پایان پیام خداحافظی فرماندار سابق خوسف " مهدی فرجامی فرد" توسط مجری مراسم قرائت شد.

مشمولی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار