پیشرفت 5 درصدی پروژه بیمارستان سوم دولتی نیشابور

رئیس دانشکده علوم پزشکی نیشابور از پیشرفت 5 درصدی پروژه بیمارستان سوم دولتی نیشابور ( 175 تختخوابی) خبر داد.

کد مطلب: ۵۱۸۸۲۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری پانا از استان خراسان رضوی، دکتر محسن عظیمی نژاد گفت: بیمارستان سوم دولتی نیشابور در سه طبقه با زیربنای 15000 مترمربع شامل بخش های جراحی، داخلی، اطفال، زنان، اتاق عمل و ... با عنوان بیمارستان آموزشی و درمانی در حال ساخت است

وی بیان داشت: پروژه بیمارستان سوم دولتی نیشابور که در حال اجراست حدود 27 هزار مترمکعب خاکبرداری شده و آرماتوربندی و بتن ریزی پروژه تمام و اسکلت بندی شروع شده است.

ایم مقام مسئول در تشریح اهداف تاسیس این بیمارستان گفت: هدف از تاسیس این بیمارستان آموزشی ارائه خدمات درمانی مناسب به مردم. این بیمارستان یکی از نیازهای اساسی شهرستان بوده و ضمن پاسخگویی به نیاز مردم، خدمات ضروری را به همشهریان، گردشگران و زائرین خواهد داد.

رئیس دانشکده علوم پزشکی نیشابور افزود: برای طراحی و اجرای این بیمارستان از محل بودجه سالجاری 18 میلیارد ریال اعتبار اولیه در نظر گرفته شده است که در زمینی به مساحت تقریبی هفت هکتار در منطقه شهرکهای شمالی در حال احداث است.

دکتر عظیمی نژاد اظهار امیدواری کرد که با استمرار کمک خیر محترمی که به واسطه یکی از نمایندگان سابق مردم در مجلس شورای اسلامی قول کمک یکصد میلیاردی به این پروژه را داده به سرعت عملیات ساختمانی بیمارستان افزایش یابد.

شایان ذکر است تاکنون مبلغ ده میلیارد ریال از کمکهای خیر محترم مذکور واریز و هزینه شده است. دانشکده علوم پزشکی نیشابور مراتب تشکر خور را از آقای مروی و خیر محترم قبلاً نیز ابراز داشته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار