مدیریت آموزش و پرورش شهرستان شهریار:

كاهش شكاف طبقاتی در كسب مهارت ها ی زندگی اولویت آموزش و پرورش است

مدیر آموزش و پرورش شهریاردر بازدیداز مراکز یادگیری محلی بر اهمیت آموزش مهارت های زندگی به عنوان یکی از اولویت های آموزش و پرورش تاکیدکرد.

کد مطلب: ۵۱۷۴۰۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از شهرستان های استان تهران، علی ذبیحی، به همراه رئیس ادارۀ سوادآموزی ازروند برگزاری امتحانات سوادآموزی در دوره های انتقال و تحكیم در مراكز یادگیری محلی بازدید به عمل آوردند.

مدیر آموزش و پرورش شهریار،درحاشیه این بازدید با اشاره به تحولات صورت پذیرفته در سوادآموزی، آموزش مهارت های زندگی و تلاش برای كاهش شكاف طبقاتی دركسب مهارت ها را ازاولویتهای آموزش و پرورش برشمرد.

ذبیحی، با اشاره به اعضای مراکز یادگیری محلی٬ ازشورای شهر ٬روحانی محل٬ مسئولین خانه های بهداشت٬ افراد تحصیل كرده وآگاه به مسائل سوادآموزی و مدیران مدارس٬ و مسئولین سایر نهادهای به عنوان اعضای این مراکز نام برد. مدیر آموزش و پرورش حضور مسئولین محلی در اداره مراکز ذکر شده را زمینه ساز مشاركت فكری و اقتصادی و مراكز یادگیری محلی را به عنوان یكی از زیرساخت های توسعه متوازن برشمرده و در پایان خواستار حضور پررنگ تربخش خصوصی وارگان ها و نهاد های دولتی برای اداره وپربارنمودن فعالیتها و مراكزیاد گیری محلی شد.

/خبرنگار: غزاله رضوانی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار