همزمان با سفر رئیس جمهور صورت می گیرد؛

بیش از ۷۰ پروژه علوم پزشکی در استان کرمانشاه افتتاح و عملیات اجرایی آن

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: مرکز بهداشتی درمانی بوژان، مرکز درمان بستری دالاهو و پاویون های متخصصان بیمارستان امام خمینی(ره) همزمان با سفر هئیت دولت به استان افتتاح می شود.

کد مطلب: ۵۱۷۱۹۳
لینک کوتاه کپی شد

حسین کریم رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه درگفتگو با خبرنگار پانا کرمانشاه، گفت: بیش از ۷۰ پروژه علوم پزشکی همزمان با سفر هیئت دولت افتتاح و عملیات اجرایی آن ها آغاز می شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اظهار کرد: مرکز بهداشتی و درمانی بوژان و مرکز درمان بستر دالاهو با مساحت یک هزار و ۳۳۰ متر مربع و اعتبار ۲۰ میلیارد ریالی همزمان با سفر هئیت دولت تدبیر و امید افتتاح می شود.

وی به افتتاح پاویون های متخصصان بیمارستان امام خمینی (ره) اشاره کرد و ابراز کرد: مساحت این پاویون ها ۳۲۰ متر مربع و اعتبار آن ۱۲ میلیارد ریال می باشد.

به گفته کریم پروژه ساخت مرکز رادیوتراپی و شیمی درمانی بیمارستان امام رضا(علیه سلام) با اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریال و مرکز کاهش آسیب های بهداشتی با مساحت ۷هزار متر مربع و اعتبار ۱۴۰ میلیارد ریالی که باعث ایجاد ۱۵۶ فرصت شغلی می شود جز پروژه هایی هستند که عملیات اجرایی آن ها همزمان با سفر ریاست جمهور آغاز می شود.

وی به تشریح پروژه های قابل افتتاح در سفر رئیس جمهور پرداخت و بیان داشت: افتتاح مرکز سی تی اسکن برای بیماستان های امام خمینی(ره) کرمانشاه، بیمارستان شهدای سرپل ذهاب و بیمارستان امام خمینی(ره) سنقر کلیایی در مجموع با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریالی جز طرح های قابل افتتاح در سفر هئیت دولت می باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان در بخشی دیگر از سخنانش، گفت: آغاز عملیات اجرایی ۱۲ مرکز بهداشتی و درمانی شهری و روستایی همزمان با سفر رئیس جمهور آغاز می شود.

کریم در پایان عنوان کرد: با افتتاح، ساخت و اجرایی شدن این پروژه ها قسمتی از مشکلات علوم پزشکی برطرف می شود.

خبرنگار:/علی حیدری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار