بخشدار جواد آباد گفت:

دهیاران نقش موثری در عمران و آبادانی روستاها بر عهده دارند

بخشدار جواد آباد در جلسه تجلیل از دهیاران گفت : دهیاران نقش موثری در عمران و آبادانی روستاها بر عهده دارند و می توانند با ارتقاء کارکردهای خود ، خدمات بهتری را به روستائیان ارائه دهند.

کد مطلب: ۵۱۶۹۶۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانااز شهرستان های استان تهران و به نقل از روابط عمومی فرمانداری ورامین ، محمد حیدری در جلسه تجلیل از دهیاران بخش های مرکزی و جواد آباد ورامین که در محل فرمانداری ورامین برگزار شد ،اظهار کرد :از زمانی که دهیاری ها در مناطق روستایی ایجاد شده ، بسیاری از مشکلات این مناطق برطرف شده و بسیاری ازاقدامات به واسطه تلاش دهیاران انجام شده است.

وی در ادامه افزود :25 دهیاری مستقر در بخش جواد آباد توانسته اند تاکنون خدمات مناسبی را به روستائیان ارائه دهند که این امر باعث شده تا چهره این مناطق دگرگون شود.

وی تصریح کرد: تلاش شده تا با برگزاری جلسات مشترک با دهیاران ،ضمن ارائه آموزش های لازم به آنان،دستورالعمل های ابلاغی از سوی استانداری و فرمانداری ورامین به آنان ارائه شود.

حیدری گفت : دهیاران باید با برنامه ریزی ، فرصت های کسب درآمد پایدار برای روستاها فراهم کنند تا خدمات ارائه شده به روستائیان از سطح بالاتری برخوردار شود.

وی از فعال کردن تعاونی دهیاران به عنوان یکی از راهکارهای ایجاد درآمد برای روستاها یاد کرد.

بخشدار جواد آباد اظهار کرد : هم اکنون شرکت تعاونی دهیاری های بخش جواد آباد فعالیت خود را آغاز کرده که با فعالیت این شرکت می توان به آینده مناطق روستایی این بخش در کسب در آمد و ارتقاء سطح خدمت رسانی به روستاها امیدوار بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار