افتتاحیه طرح غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در ناحیه یک ری

طرح غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان ناحیه یک ری با حضور معاونت آموزش متوسطه و رییس سازمان دانش آموزی برگزار شد

کد مطلب: ۵۱۶۷۴۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از شهرستانهای استان تهران،حمیدرضا امینه معاونت آموزش متوسطه اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری در این مراسم گفت: با توجه به اهمیت قابل توجهی كه اوقات فراغت در سلامت جسم و روان وكسب مهارت های گوناگون و رشدوتعالی شخصیت در جوانان را دارا می باشد، بنابر این می توان گفت اوقات فراغت بهترین و مناسب ترین فرصت برای برخورداری از برنامه و نظم در امور مختلف و پرهیز از آشفتگی و به هدر ندادن نیرو و انرژی و غلبه بر كاهلی و تنبلی است .

وی در ادامه افزود: گذراندن اوقات فراغت در مراتب عالی می تواند به خلاقیت علمی، هنری واعتلای ارزش های اخلاقی و خدمات اجتماعی بپردازد و در یک سطح دیگر می تواند به رفع خستگی کسب لذت و آسایش و تامین سلا مت جسمی و روحی کمک کند.

امینه عنوان کرد: امید است با راه اندازی مجدد امور تربیتی و همت والای مسئولان تلاشگر و دلسوز شاهد رشد و شکوفایی استعدادها، هویت اسلامی و ایرانی دانش آموزان و پرورش روحیه خلاق و بانشاط آنان در کشور اسلامی ایران باشیم.

شایان ذکر است: مراسم افتتاحیه غنی سازی طرح اوقات فراغت در کانون سمیه آموزش و پرورش ناحیه یک ری با حضور حمیدرضا امینه معاونت آموزش متوسطه وقاسمی رییس سازمان دانش آموزی و دانش آموزان ناحیه یک ری برگزار شد.

/خبرنگار:مبیناهادی پور/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار