رئیس پلیس پیشگیری نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران خبرداد:

اردبیل جزو 3 استان امن‌ کشور/وضعیت مطلوب انسداد مرزهای اردبیل

رئیس پلیس پیشگیری نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: استان اردبیل امن‌ترین استان کشور است و جزو سه استان کم وقوع جرم محسوب می‌شود.

کد مطلب: ۵۱۶۶۱۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل،سردار محمد شرفی که در همایش روسای کلانتری ها و پاسگاههای انتظامی استان اردبیل سخن می گفت با بیان اینکه ما در حالی در کشور با 2 درصد کاهش سرقت روبه‌رو هستیم که در سه ماهه اول امسال در استان اردبیل 12 درصد کاهش سرقت اتفاق افتاده است.

وی افزود : استان اردبیل امن‌ترین استان کشور است و با کاهش 17 درصدی جرایم اردبیل جزو سه استان کم وقوع جرم محسوب می‌شود.

وی از منفی بودن آمار استان اردبیل در حوزه جرایم خشن نظیر سرقت مسلحانه، تجاوز به عنف، کروگانگیری و ... خبر داد و گفت: با تلاش مسؤولان استانی، عمق باورهای دینی مردم، نفس پاک علما و دعای خیر خانواده‌های شهدا شرایط امنیت پایدار در استان اردبیل بی‌نظیر است.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا با اشاره به اینکه در مجموع 16 درصد کاهش جرایم رخ داده در استان اردبیل را شاهد هستیم گفت: به تبع این کاهش رضایتمندی مردم از عملکرد پلیس نیز بی‌نظیر است.

وی با بیان اینکه اینکه پلیس در تامین امنیت اخلاقی و اجتماعی در جامعه از هیچ تلاشی فروگذار نیست، گفت: گشت‌های امنیتی و اخلاقی پلیس نه تنها متوقف نشده است بلکه با قوت و قدرت در تامین امنیت اجتماعی مردم تلاش فراگیری را در این حوزه شاهد هستیم.

رئیس پلیس پیشگیری نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: پلیس پیشگیری نیز با رویکرد به حداقل رساندن آسیب‌های اجتماعی تلاش می‌کند تا به وظیفه خطیر خود عمل کند به طوری که ما 70 درصد ظرفیت نیروی انتظامی را متوجه بحث پیشگیری کردیم تا در کاهش جرایم مختلف و بالا بردن امنیت اجتماعی بتوانیم فعالیت‌های مثبتی را شاهد باشیم.

سردار شرفی به فصل گردشگری و حضور گردشگران و مسافران در مناطق مختلف استان اشاره کرد و افزود: پلیس با حضور ملموس و ناملموس خود به ویژه در تفرجگاه‌ها و مکان‌های گردشگری تلاش می‌کنند تا امنیت پایدار و قابل قبولی را برای مردم تامین کنند که در این دو ماه اخیر هیچ اتفاق و حادثه‌ای ناگواری در این مناطق رخ نداده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار